Τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου της εταιρείας Kraft Heinz (KHC) έδειξαν ξεκάθαρα ότι οι καταναλωτές αγοράζουν λιγότερα προϊόντα από τις αγαπημένες τους μάρκες επειδή οι τιμές στο ράφι είναι υψηλότερες.

Η εταιρεία βασικών καταναλωτικών προϊόντων, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν Velveeta, Oscar Mayer και Jell-O, είδε τις καθαρές πωλήσεις να αυξάνονται κατά 2,6% το δεύτερο τρίμηνο καθώς αύξησε τις τιμές της. Ωστόσο, οι όγκοι μειώθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση.

Η πολυεθνική δήλωσε ότι αναμένει βελτίωση των τάσεων του όγκου πωλήσεων το δεύτερο εξάμηνο του 2023 και το 2024. Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν την τάση μεταξύ των κολοσσών του λιανεμπορίου τροφίμων που ανέβασαν τις τιμές εν μέσω αυξημένου πληθωρισμού. Ενώ οι εταιρείες έχουν καταφέρει σε μεγάλο βαθμό να επιτύχουν τους κορυφαίους και κατώτατους στόχους τους, η έλλειψη αύξησης όγκου υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (PL) ή λιγότερα από τα επώνυμα σε σχέση με το παρελθόν.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola σημείωσε επίσης πρόσφατα ότι οι καταναλωτές παγκοσμίως είχαν ολοένα και μεγαλύτερη συνείδηση του κόστους καθώς ο πληθωρισμός επιβαρύνει τα οικονομικά των νοικοκυριών και οι οικονομολόγοι συζητούν την πιθανότητα μελλοντικής ύφεσης.

“Έχουμε δει κάποια προθυμία να στραφούν σε μάρκες ιδιωτικής ετικέτας σε ορισμένες κατηγορίες. Σε όλο τον κλάδο, οι καταναλωτές είναι ολοένα και πιο συνειδητοποιημένοι από το κόστος”, δήλωσε ο Δ/νων Σύμβουλος James Quincey. Η Coca-Cola κατάφερε να αυξήσει τις τιμές των προϊόντων της εν μέσω υψηλότερου πληθωρισμού. “Ο όγκος ήταν σταθερός και μετά από μια πιο αργή έναρξη, βελτιώθηκε διαδοχικά, με τον Ιούνιο να είναι ο ισχυρότερος μήνας μας στο τρίμηνο”, δήλωσε ο Quincey.

Διαβάστε ακόμη: