Πέντε σημαντικές θεσμικές και οργανωτικές προκλήσεις οι ομιλητές της ημερίδας της KPMG, ότι θα αντιμετωπίσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια.
Η 1η πρόκληση είναι ο εκσυγχρονισμός των συστημάτων. Οι ασφαλιστικές θα πρέπει να επενδύσουν και στα νέα συστήματα και στην προσαρμογή (compliance) τους με τα υπάρχοντα δίκτυα διανομής, πωλήσεων και αποζημιώσεων.
Οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες έχουν κάνει ήδη πρόοδο σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού αλλά χρειάζεται ακόμη δρόμος για να φτάσουν στα ευρωπαικά πρότυπα.
Η 2η πρόκληση , είναι η διαδικασία πληρωμών αποζημιώσεων. Στη διαδικασία αυτή θα ενταχθεί στο άμεσο μέλλον και η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) η οποία θα επιταχύνει και την διαπίστωση και τον έλεγχο και την πληρωμή της ζημιάς.
Η 3η πρόκληση είναι η ανάληψη κινδύνων. Οι κίνδυνοι διαφοροποιούνται και εντείνονται τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα τα νέα μοντέλα αποτίμησης του ρίσκου να χρειάζονται αλλαγές και προσαρμογές στις νεες συνθήκες.
Η 4η πρόκληση είναι η διαχείριση δεδομένων. Τα data που δέχονται οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις είναι τεράστια και δεν είναι μόνο ποσοτικά αλλά και ποιοτικά. H ταχύτερη διαχείριση δεδομένων θα επιτρέψει τις γρηγορότερες λήψεις αποφάσεων έτσι ώστε να γίνεται παραγωγικότερη η διαδικασία λήψης αποφάσεων , η ανάληψη κινδύνου, η είσπραξη αλλά και η αποζημίωση.
Tέλος, σημαντική πρόκληση αποτελεί η αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης η οποία αυξάνεται παράλληλα και ταυτόχρονα με την αύξηση των ζημιών και την άνοδο της τεχνολογίας.
Διαβάστε ακόμη:
- Νέος πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών ο Ανδρέας Κουτσόλαμπρος με 61,29%
- Θετική για τις ελληνικές τράπεζες η UBS – Ξεκινά η αύξηση των επιτοκιακών εσόδων
- Πετρέλαιο θέρμανσης: «Τσίμπησε» η τιμή του – Οι 10 ακριβότεροι νομοί
- Πρόεδρος κτηνοτρόφων Χανίων: Ζητάμε συγνώμη από τους αστυνομικούς που τραυματίστηκαν