Ο Σωτήρης Κοντιζάς έγινε ιδιαίτερα αγαπητός ως ένας από τους τρεις κριτές του MasterChef αλλά φαίνεται πως δεν είναι αυτή η πρώτη φορά που «βγήκε στο γυαλί».

Και αυτό γιατί πριν δοκιμαστεί στις κουζίνες, έκανε ένα πέρασμα από τον τηλεοπτικό φακό σε διαφημιστικό σποτ του Δήμου Πατρέων, όπου υποδυόταν… έναν τουρίστα.

Όλα ξεκίνησαν από μια ανάρτηση

Τα πάντα ξεκίνησαν όταν ο σκηνοθέτης, Σπύρος Ματθαιόπουλος, με μία ανάρτησή του στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, έκανε την αποκάλυψη ότι ο γνωστός πλέον σεφ έχει παίξει σε διαφήμιση του Δήμου Πατρέων για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.

Ο κριτής του MasterChef λοιπόν, υποδυόταν τον τουρίστα ο οποίος χάνει το πλοίο λόγω της κίνησης που προκάλεσε μία κυρία η οποία είχε διπλοπαρκάρει. Ο Σπύρος Ματθαιόπουλος γράφει συγκεκριμένα στην ανάρτησή του: «ΟΤΑΝ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΝΤΙΖΑΣ ΕΧΑΝΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Να έχεις σκηνοθετήσει τον Κοντιζά και να μην το ξέρεις… Και τον έβλεπα φέτος στο παιχνίδι και έλεγα, βρε κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει …και θυμήθηκα: Καμπάνια Δ. Πατρέων από το 2007 (ή το 8;). Εν τω μεταξύ, ανάθεμα κι αν ήξερα τι έλεγαν στα γιαπωνέζικα, γιατί στην αρχή έλεγαν και δικά τους εκτός κειμένου και στη φούρια δεν είχα κρατήσει σημειώσεις, και τους υπότιτλους, τους είχα βάλει με μαντεψιές.

Για την ιστορία, ψάχνοντας Γιαπωνέζους για το κάστινγκ, ένας φίλος παραγωγός, μου είχε συστήσει τη Γιουκίκο Κροντηρά ηθοποιό – κάρακτερ εκείνη την εποχή, η οποία, τότε, τελείως συμπτωματικά, ήταν στην Πάτρα και όταν της είπα ότι θέλουμε και έναν άντρα, μας έφερε από Αθήνα τον Σωτήρη.

Μου είχε κάνει εντύπωση το όνομα.

Γιαπωνέζος και Σωτήρης; Αλλά μας έσωσε όντως. Ψηλό παιδί, βλοσυρός και ψαρωτικός. Ερμηνευτικά δε, εξαιρετικά ακριβής και συνεπής, μπήκε στον χαρακτήρα κατευθείαν. Σε τρία take είχαμε τελειώσει. Αυτό που λέμε, το έχει.

Και οι δύο Γιαπωνέζοι μας δηλαδή. Για τους άλλους ερμηνευτές δεν θα πω κάτι, γιατί εδώ στην Πάτρα τους γνωρίζετε πολύ καλά… Παραγωγή Elevator τότε, και View. Κάμερα ο Christos Πρέπει μάλλον να βρούμε τα αμοντάριστα…

Για τον μακρύ Χειμώνα Μάστερσεφ και μία διετία ολόκληρη που δείχνει, αμήν, να τελειώνει, στο επόμενο».