Η τελευταία κινηματογραφική εβδομάδα του Απριλίου έρχεται και μαζί της φέρνει νέες και ενδιαφέρουσες ταινίες. Μία από τις ταινίες που αναμένεται να ξεχωρίσει είναι σίγουρα η νέα δραμεντί του Άρι Άστερ με πρωταγωνιστή τον Χοακίν Φίνιξ. Επιπλέον, για τους λάτρεις των αστυνομικών μυστηρίων ενδιαφέρουσα επιλογή αποτελεί και η ταινία με τίτλο «Στα Ίχνη του δολοφόνου» με πρωταγωνίστρια την υποψήφια με Emmy, Shailene Woodley.
Ακολουθούν όλες οι ταινίες που θα δούμε αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες των κινηματογράφων:
1. Ο Μποφ Φοβάται
Υπόθεση: Η ταινία «Ο Μπο Φοβάται» είναι η επερχόμενη σουρεαλιστική κωμωδία τρόμου σε σενάριο, σκηνοθεσία και παραγωγή του Άρι Άστερ. Στην ταινία πρωταγωνιστεί ο Χοακίν Φίνιξ που υποδύεται, όπως αναφέρει και ο τίτλος, τον Μπο, έναν αγχωμένο άντρα που ξεκινάει μία περιπέτεια με σκοπό να φτάσει σε ένα σπίτι σουρεαλιστικής οδύσσειας μετά τον ξαφνικό θάνατο της μητέρας του, ενώ θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει τους μεγαλύτερους φόβους του στην περιπετειώδη διαδρομή του.
2. Στα ίχνη του δολοφόνου
Υπόθεση: Η Eleanor είναι μια αστυνομική ερευνήτρια που παλεύει με τους δαίμονες του παρελθόντος, όταν καλείται στην σκηνή ενός άγριου εγκλήματος- δουλειά ενός νέου και τρομακτικού μαζικού δολοφόνου. Η αστυνομία και το FBI θα εξαπολύσουν ένα απεγνωσμένο ανθρωποκυνηγητό σε όλη την χώρα που θα ανατρέπεται κάθε λεπτό εξαιτίας της απρόβλεπτης συμπεριφοράς του αινιγματικού δολοφόνου. Αν και αρκετά άπειρη, η Eleanor, εμπλέκεται όλο και περισσότερο με την υπόθεση καθώς τόσο η ίδια όσο και οι συνεργάτες της αντιλαμβάνονται ότι αυτή ίσως είναι η μόνη που μπορεί να «μπει» στο μυαλό αυτού του ατόμου και να το φέρει μπροστά στην δικαιοσύνη.
3. Ευλογία
Υπόθεση: H ταραγμένη ζωή του ποιητή του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου Ζίγκφριντ Σασούν, μέσα από το βλέμμα ενός από τους πιο αναγνωρίσιμους δημιουργούς του σύγχρονου κινηματογράφου. Πορτρέτο μιας σύνθετης προσωπικότητας που επέζησε από τη φρίκη του πολέμου και βραβεύτηκε για την ανδρεία του αλλά άσκησε δριμεία κριτική στην κυβέρνηση όταν έληξε η θητεία του, η ταινία αποδίδει με οπτικούς όρους τη μεγαλειώδη, πλην υπόκωφη παρακαταθήκη ενός από τους κορυφαίους πολεμικούς ποιητές της εποχής. H αριστοκρατία και η αφρόκρεμα του λογοτεχνικού και θεατρικού κόσμου του Λονδίνου τον λάτρεψαν, ώσπου ξεκίνησε να συνάπτει σχέσεις με διάφορους άνδρες καθώς προσπαθούσε να συμβιβαστεί με την ομοφυλοφιλία του. Η ιστορία του μιλά για έναν ανήσυχο άνθρωπο σ’ έναν διαλυμένο κόσμο, ο οποίος ψάχνει για ειρήνη και αποδοχή του εαυτού του: ένα θέμα που παραμένει εξίσου επίκαιρο σήμερα.
4. Μάλιστα, σεφ!
Υπόθεση: Η Κάθυ είναι μια μάλλον δύστροπη σαραντάρα ανερχόμενη βοηθός σεφ που δεν συμβιβάζεται. Πάνω που είναι έτοιμη να εκπληρώσει το όνειρό της και να ανοίξει το δικό της εστιατόριο υψηλής γαστρονομίας, τα πράγματα στραβώνουν. Αντιμετωπίζοντας οικονομικές δυσκολίες, η Κάθυ αναγκάζεται να δεχτεί μια δουλειά στην κουζίνα μιας Δομής για ανήλικους, ασυνόδευτους μετανάστες.
Παρόλο που μισεί την καινούρια της απασχόληση, που είναι τόσο κατώτερη των προσδοκιών και των ικανοτήτων της, η Κάθυ διαπιστώνει πως αυτές ακριβώς οι αρετές της αρχίζουν να επηρεάζουν θετικά τις ζωές των παιδιών. Και, το πιο αναπάντεχο, η Κάθυ καταλαβαίνει πως και η δική της ζωή αρχίζει να αλλάζει προς το καλύτερο από την επαφή της με τα παιδιά…
Έχοντας μεγαλώσει και η ίδια σε μια Δομή, χωρίς οικογένεια, η γαλλίδα σεφ καταφέρνει να διαπεράσει τις άμυνες των παιδιών, διδάσκοντάς τους την αυστηρή πειθαρχία της κουζίνας («Brigade» στα γαλλικά, εκτός από ταξιαρχία, σημαίνει και την αυστηρή ιεραρχία στην κουζίνα), αλλά και την αγάπη, την αλληλεγγύη, τον σεβασμό στην κουλτούρα του άλλου. Μαθαίνοντας τους ταυτόχρονα πως στην κουζίνα, με την στρατιωτική δομή της, δεν υπάρχει χώρος για φυλετικά και θρησκευτικά στερεότυπα.
5. Λουνάνα, ένα Γιακ μέσα στην τάξη
Υπόθεση: Ένας νεαρός δάσκαλος ονειρεύεται να γίνει ποπ σταρ και να μεταναστεύσει στην Αυστραλία. Ωστόσο, βρίσκει τον εαυτό του να διδάσκει σε ένα μικρό χωριό, τη Λουνάνα στα υψίπεδα των Ιμαλάιων, χωρίς νερό, ρεύμα και ανέσεις. Μόνο που εκεί τού αποκαλύπτεται ένας ολόκληρος κόσμος και τι σημαίνει να είσαι πραγματικά μέλος μιας κοινωνίας.
6. Διορθώσεις
Υπόθεση: Η ταινία διεισδύει στον μικρόκοσμο και στην καθημερινότητα των χορευτών του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Την ίδια στιγμή, συνιστά το πορτρέτο των ανθρώπων που ζωντανεύουν και πραγματώνουν το έργο αυτού του συνόλου: αποτυπώνει την επίμονη και συντονισμένη συνεργασία μεταξύ χορογράφων, χορευτών, σκηνογράφων και τεχνικών. Οι πρόβες, οι επαναλήψεις, οι διορθώσεις, το σώμα, η ίδια η δημιουργική διαδικασία της χορογραφίας βρίσκονται πάντα σε πρώτο πλάνο και αντανακλώνται στο φιλμ μέσα από μια ανθρωπολογική μέθοδο.