Η εταιρεία SKIMS, η επίσημη ετικέτα εσωρούχων της Team USA για τους Ολυμπιακούς Αγώνες με επικεφαλής την Κιμ Καρντάσιαν, διάλεξε την Κέιτ Μος για τη νέα τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια της.
Συγκεκριμένα, ο θρύλος της μόδας της δεκαετίας των 90’s επιστρέφει για χάρη της φίλης της Κιμ και απογειώνει την σειρά με τα κορμάκια και τα εσώρουχα της γνωστής τηλεπερσόνας, σε αποχρώσεις του μαύρου, του λευκού και του nude.
Η Κέιτ Μος ποζάρει «για την Κιμ Καρντάσιαν»
Μια γυναίκα που απέχει αρκετά από τον σωματότυπο και την εμφάνισή της επέλεξε η Κιμ Καρντάσιαν για να προωθήσει την εταιρεία εσωρούχων, loungewear και shapewear της με την ονομασία Skims.
Όπως ανακοίνωσε η τηλεπερσόνα, η Κέιτ Μος θα είναι πλέον το νέο πρόσωπο της άκρως επιτυχημένης συλλογής της. Στο πλαίσιο της καλοκαιρινής καμπάνιας της Skims, το 47χρονο θρυλικό σούπερ μόντελ φωτογραφήθηκε τόπλες με boxer εσώρουχο από τη φίρμα.
Το βίντεο δίνει έμφαση στο Cotton Rib Bralette και το Fits Everybody Scoop Neck Bra, τα οποία αγαπούν και τα δύο για την άνεση που τους ταιριάζει. Σε σκηνοθεσία και λήψη από την Donna Trope, η καμπάνια θα προβληθεί σε δυο εκδόσεις 30 δευτερολέπτων και 15 δευτερολέπτων.
Σε άλλες φωτογραφίες, ποζάρει με σετ εσωρούχων σε λευκές, μαύρες και nude αποχρώσεις.
«Πρωτογνώρισα την Κέιτ το 2014 μέσω του Ρικάρντο Τίσι και αμέσως με εντυπωσίασε το τολμηρό χιούμορ της, η αυθεντική και κλασική ομορφιά της. Είμαστε φίλες από τότε», έγραψε στα social media η Κιμ Καρντάσιαν. Όπως συμπληρώνει, αποτελεί να τιμή για την ίδια να την παρουσιάζει ως το νέο πρόσωπο της Skims για το καλοκαίρι, αφού η Μος είναι «το απόλυτο fashion icon» και αποτελεί σημείο αναφοράς μιας ολόκληρης γενιάς όσον αφορά το στιλ.
Υπενθυμίζεται ότι οι δύο φίλες επισκέφθηκαν μαζί το Βατικανό τον περασμένο μήνα, συνοδευόμενες από την 18χρονη κόρη της Μος, με το σύνολο που επέλεξε η τηλεπερσόνα και επιχειρηματίας να σχολιάζεται αρνητικά από τον διεθνή Τύπο, λόγω της τολμηρότητάς του.