Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στην διαλειτουργικότητα των διοδίων, όπου πλέον οι οδηγοί μπορούν να διέρχονται από όλα τα διόδια σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους χρησιμοποιώντας έναν μόνο πομποδέκτη, λέγοντας πως «δώσαμε λύση σε ένα φαινομενικά μικρό, αλλά ουσιαστικά σημαντικό θέμα, που άπτεται της καθημερινότητας των πολιτών». «Καινοτομήσαμε πράττοντας το αυτονόητο» δήλωσε χαρακτηριστικά. Παράλληλα αναφέρθηκε και στην χιλιομετρική χρέωση που λειτουργεί ήδη στην Ολυμπία Οδό, βάση της οποίας οι οδηγοί χρεώνονται μόνο για το τμήμα του δρόμου που χρησιμοποιούν, ώστε να διορθωθεί μια και καλή ένα ζήτημα που θέτουν οι πολίτες εδώ και χρόνια και να γίνει πραγματικότητα ένα αίτημα που είναι κοινωνικά δίκαιο.
Αναφέρθηκε επίσης στο θέμα των ηλεκτρονικών διοδίων, λέγοντας: «Εμείς προχωράμε και σε πολύ λίγο καιρό θα είναι έτοιμος ο διαγωνισμός των ηλεκτρονικών διοδίων, αφού έρθουμε σε συνεννόηση με τις τράπεζες και τους παραχωρησιούχους» συμπλήρωσε ο κ. Καραμανλής.
Σχετικά με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ισχύουν στο ακέραιο οι δεσμεύσεις του πρωθυπουργού και ότι από πλευράς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έχουν γίνει με ταχύτατο ρυθμό όλες οι προβλεπόμενες ενέργειες παρά τους περιορισμούς που έθετε η πανδημία. Όπως εξήγησε το βασικό ζήτημα για την περαιτέρω ανάπτυξη του αεροδρομίου που σήμερα χρησιμοποιείται από την Πολιτική Αεροπορία, έχει να κάνει με τις απαλλοτριώσεις της ευρύτερης περιοχής που εκκρεμούν δικαστικά. Υπενθύμισε ότι η δικάσιμος έχει οριστεί για την 1η Μαρτίου.
Ο κ. Καραμανλής διαβεβαίωσε τους πολίτες της Μεσσηνίας ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας είναι στις άμεσες προτεραιότητες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τα έργα αναβάθμισης του θα προχωρήσουν τάχιστα. Σημείωσε ότι πρόκειται για την επέκταση και αναδιαρρύθμιση του κτιρίου του Αεροσταθμού κατά 2.500 τ.μ με δυνατότητα επί πλέον επέκτασης κατά 2.500 τ.μ. . Επίσης την αναδιαρρύθμιση και συντήρηση του υπάρχοντος κτιρίου του Αεροσταθμού, την επέκταση του δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών κατά 32.000 τ.μ., την αναβάθμιση του διαδρόμου και τροχοδρόμου, τον εκσυγχρονισμό του ηλεκτρικού δικτύου και του δικτύου φωτεινής σήμανσης και την κατασκευή πύργου ελέγχου αεροδρομίου.