Οι νέες κάμερες στις λεωφορειολωρίδες στο κέντρο της Αθήνας έχουν πιάσει ήδη δουλειά και μοιράζουν… ασταμάτητα τα πρόστιμα των 200 ευρώ.

Είναι αλήθεια ότι όποιος κινείται στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας, βλέπει να παραβιάζεται κάθε δευτερόλεπτο η χρήση της λεωφορειολωρίδας, από βιαστικούς οδηγούς.

Εξάλλου η οδηγική συμπεριφορά δεν είναι κάτι που χαρακτηρίζει τους Έλληνες.

Αυτή η συμπεριφορά δυσχεραίνει την κίνηση των λεωφορείων και τρόλεϊ και ταλαιπωρεί τους ανθρώπους  που μετακινούνται με αυτά τα μέσα.

Ο «μπαμπούλας» δηλαδή οι νέες ψηφιακές κάμερες ήρθαν για να βοηθήσουν ώστε οι λεωφορειολωρίδες να μπορέσουν να «ανασάνουν» και να τιμωρήσουν τους απείθαρχους και βιαστικούς-όπως πάντα- οδηγούς.

Τα «ραβασάκια» με τα 200αρια έχουν ξεκινήσει να αποστέλνονται στους οδηγούς που παραβιάζουν την λεωφορειολωρίδα.

Που έχουν εγκατασταθεί οι 12 νέες ψηφιακές κάμερες

  1. 5 κάμερες στη Λ. Βασιλίσσης Σοφίας,
  2. 3 στη Λ. Μεσογείων
  3. 3 στη Λ. Αλεξάνδρας
  4. 1 στη Λ. Κηφισίας

Το κόστος της αντικατάστασης και αναβάθμισης των ψηφιακών καμερών στους λεωφορειόδρομους ξεπέρασε τα 450.000 ευρώ.

Οι ώρες χρήσης των λεωφορειολωρίδων

  1. Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 06:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ
  2. Σάββατο από τις 06:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα.

Για τις λεωφορειολωρίδες αντίθετης ροής το ωράριο είναι 24ωρο.

Στις αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων παράλληλης ροής επιτρέπεται η κίνηση, η στάση και απαγορεύεται η στάθμευση των : α. Δημοσίων μέσων μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία και τρόλεϊ) β. Ιδιωτικών μέσων μαζικής μεταφοράς (τουριστικά λεωφορεία, σχολικά, κλπ) γ. Δικύκλων δ. Οχημάτων άμεσης ανάγκης (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομικά, κλπ) ενώ, Απαγορεύεται η κίνηση και η στάση κάθε άλλου οχήματος (Ε.Ι.Χ., ΤΑΧΙ, ημιφορτηγών ή φορτηγών). Στις ειδικές λωρίδες αντίθετης ροής απαγορεύεται η κίνηση των δικύκλων (με εξαίρεση την οδό Κυψέλης). Επιτρέπεται η χρήση των τμημάτων AΛΛ από την λοιπή κυκλοφορία πριν από τις δεξιές στροφές εξόδου ή τις εισόδους σε παρόδιους χώρους κλπ και όπου υπάρχει κατάλληλη οριζόντια (διακεκομμένη κίτρινη γραμμή) και κατακόρυφη σήμανση.

Διαβάστε ακόμη: