Για «κενή συγγνώμη» του Κυριάκου Μητσοτάκη έκανε λόγο ο υπεύθυνος στρατηγικής επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νάσος Ηλιόπουλος, σε συνέντευξή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της «ΕΡΤ1» το βράδυ της Κυριακής.
«Είναι μία δύσκολη στιγμή και πρέπει να μιλάμε όλοι με μεγάλη ψυχραιμία. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν έχουν ταυτοποιήσει τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Πρέπει ακόμα να ακούσουμε με πολύ μεγάλη προσοχή αυτούς που όλο το προηγούμενο διάστημα προειδοποιούσαν για αυτό που ζήσαμε, τους εργαζόμενους στο σιδηρόδρομο. Την Κυριακή το πρωί έγινε μια πολύ μεγάλη συγκέντρωση στο Σύνταγμα με κεντρικό διοργανωτή το σωματείο των μηχανοδηγών. Στο κάλεσμά τους είχαν τη συγκλονιστική φράση “μετρηθήκαμε και βγήκαμε λιγότεροι”», υπογράμμισε ο Νάσος Ηλιόπουλος. «Μιλάμε για ένα σωματείο που τα δύο τελευταία χρόνια είχε κάνει τρία εξώδικα για το ζήτημα της ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο», πρόσθεσε.
«Στο τηλεοπτικό μήνυμα που έβγαλε την πρώτη μέρα ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για “τραγικό ανθρώπινο λάθος”, προσπαθώντας να προκαταβάλει το αποτέλεσμα της Δικαιοσύνης. Τώρα, με την τελευταία του ανάρτηση, επιχειρεί μια προσπάθεια διάχυσης των ευθυνών. Και όταν φταίνε όλοι, στην πραγματικότητα δεν φταίει κανένας…», είπε χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείς για την επιτροπή που αρχικά συγκρότησε η κυβέρνηση, σημείωσε: «από την πλευρά μας είπαμε ότι θα μπορούσε να συγκροτηθεί μια διακομματική επιτροπή, στην οποία η κάθε πολιτική δύναμη θα πρότεινε έναν εμπειρογνώμονα με στόχο να βγει ένα συνολικό πόρισμα για το σιδηρόδρομο». «Το συγκεκριμένο τραγικό δυστύχημα όμως, αρμόδια να το διερευνήσει είναι η Δικαιοσύνη», δήλωσε ο Νάσος Ηλιόπουλος.
«Το άγχος του κ. Μητσοτάκη είναι να διώξει από πάνω του την ευθύνη. Γι’ αυτό στην ανάρτησή του έφτασε μέχρι τα χρόνια του κ. Σημίτη, για αυτό συγκρότησε μια επιτροπή με στόχο να βγάλει πόρισμα σε προεκλογικό χρόνο», ανέφερε.
«Είμαστε σε μια στιγμή που θα κριθούμε όλοι πολύ αυστηρά. Το πολιτικό σύστημα, οι άνθρωποι της Δικαιοσύνης οι οποίοι με ευκολία έβγαζαν παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες των σιδηροδρομικών, οι άνθρωποι της ενημέρωσης που τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαν δώσει χώρο σε αυτά τα ζητήματα», σχολίασε ο Νάσος Ηλιόπουλος.
«Επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, σε όλους τους κεντρικούς σταθμούς υπήρχαν τρία έμπειρα στελέχη, δύο σταθμάρχες και ένας κλειδούχος.Η κυβέρνηση πρέπει να απαντήσει γιατί σε αυτήν τη θέση βρέθηκε ένας άνθρωπος μόνος του, χωρίς την απαραίτητη εμπειρία. Και όπως φαίνεται από τα στοιχεία που ανέδειξε ο κ. Ραγκούσης, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης φέρεται να μετατάχθηκε παράνομα σε αυτήν τη θέση, γιατί η σχετική προκήρυξη του ΟΣΕ είχε όρους που ο άνθρωπος αυτός δεν πληρούσε», τόνισε. «Η σημερινή κυβέρνηση παρέλαβε τον ΟΣΕ με περισσότερους από 1.200 εργαζόμενους και αυτή τη στιγμή έχει λιγότερους από 750», πρόσθεσε.
«Επίσης, το 2018 ολοκληρώθηκε η διπλή γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Το γεγονός ότι είχαμε σύγκρουση τρένων σε διπλή γραμμή, ενώ δεν είχαμε δει αντίστοιχο περιστατικό τα προηγούμενα χρόνια που η γραμμή ήταν μονή σε πολλά μέρη, δείχνει τις βαθιές αιτίες του προβλήματος», σημείωσε ο Νάσος Ηλιόπουλος.
Αναφερθείς στην κρίσιμη σύμβαση για την τηλεδιοίκηση, υπογράμμισε: «η κυβέρνηση της ΝΔ δεν παρέλαβε απλά μία σύμβαση το 2019,παρέλαβε ένα έργο υπό εκτέλεση και υπάρχουν όλα τα σχετικά έγγραφα». «Το έργο θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2020. Η κυβέρνηση πρέπει να απαντήσει γιατί δεν έγινε αυτό και τι έκανε ενάντια στον ανάδοχο του έργου», είπε.
«Το 2015 η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ παρέλαβε μία σύμβαση με ανοιχτές δικαστικές διαμάχες, με μη εγκεκριμένες μελέτες, και από αυτήν τη σύμβαση καταφέραμε να παραδώσουμε έργο του οποίου η υλοποίηση είχε ξεπεράσει το 60%, με βάση τα επίσημα στοιχεία», ανέφερε ο Νάσος Ηλιόπουλος. «Όχι μόνο το έργο δεν ολοκληρώθηκε το 2020 όπως προβλεπόταν, αλλά ο υπεύθυνος του έργου παραιτήθηκε το 2022 με μία πολύ σκληρή ανακοίνωση», κατέληξε.
Διαβάστε περισσότερα
- Σιδηρόδρομοι: Στοιχειωμένα έργα και χαμένα δισ. ευρώ – 25 χρόνια για 106 χλμ.
- Κορτνεϊ Καρντάσιαν: Πιο σέξι από ποτέ – Η μεγάλη αλλαγή στην εμφάνισή της
- Τρώει τη σκόνη του Πιερρακάκη ο Κικίλιας στην Α’ Αθήνας!
- Άλλες τράπεζες κυνηγάνε μικρομεσαίους και επαγγελματίες για πελάτες και άλλες τους διώχνουν επιδεικτικά