Με μία ανάρτηση ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης, ο γιός του Ιαβέρη, κατά κόσμον Τάσου Μαρκουίζου, αοφύ εκφράζει τα συλλυπητήριά του για τον χαμό του Mad Clip, στην συνέχεια επισημαίνει την επικίνδυνη οδική συμπεριφορά του νεαρού μουσικού που σκοτώθηκε χθες στο τρομερό δυστύχημα στην Βουλιαγμένη, με την ελπίδα η οδήγησή του να αποτελέσει παράδειγμα προς αποφυγήν.

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, αυτοκίνητο και δρόμος

«Ακροβατούσε σε τεντωμένο σχοινί, ήταν θέμα χρόνου … ελπίζω η οδική συμπεριφορά του να αποτελέσει παράδειγμα προς αποφυγή. Ευτυχώς, δεν είχε συνεπιβάτες και δεν υπήρχαν τριγύρω άλλοι ανυποψίαστοι συμπολίτες μας. Συλλυπητήρια στους γονείς και τους οικείους του» αναφέρει χαρακτηριστικά, αναρτώντας και δύο φωτογραφίες από το αυτοκίνητο του Mad Clip, που διαλύθηκε από την πρόσκρουση.

Μυστήριο οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τον έλεγχο της Porsche

Βήμα βήμα προχωρούν οι έρευνες προκειμένου να πέσει φως στις συνθήκες υπό τις οποίες ο Mad Clip έχασε την ζωή του στο σοκαριστικό τροχαίο της περασμένης Πέμπτης, καθώς είναι όπως φαίνεται δύσκολο να ξεκαθαριστούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τον έλεγχο της Porsche που οδηγούσε.
Και αυτό διότι αποκλείστηκε πλέον το σενάριο της εμπλοκής άλλου οχήματος και ό,τι έγινε, έγινε όπως φαίνεται ή από υπερβολική ταχύτητα ή από αδεξιότητα του άτυχου τράπερ, ή από συνδυασμό και των δύο αυτών παραγόντων.

Αργά το βράδυ της Πέμπτης, παρουσιάστηκε μόνος του ο οδηγός του AUDI R8, τον οποίο αναζητούσε η αστυνομία, και κατέθεσε ότι όντως ήταν στο σημείο, με συνοδηγό της γυναίκα του. Στον εισαγγελέα είπε ότι δεν συμμετείχε σε κόντρα. Ο εισαγγελέας δέχθηκε την κατάθεσή του και αφέθηκε ελεύθερος δίχως να του απαγγελθούν κατηγορίες.

Μέχρι πριν από λίγες ώρες, οι Αρχές εξέταζαν το ενδεχόμενο εμπλοκής αυτοκινήτου στο τροχαίο, ωστόσο την Παρασκευή δόθηκε τέλος στα σενάριο, σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά.

Όπως ανέφερε ο οδηγός πιθανό να πάτησε φρένο για ανεξήγητους λόγους χωρίς να υπάρχει κάποιο εμπόδιο και κανένα άλλο αμάξι.

«Λόγω της φερόμενης υπερβολικής ταχύτητας η Porsche πάνω στην καμπύλη της δεξιάς στροφής έπρεπε να φύγει δεξιόστροφα.Αντίθετα , όμως μόλις ολοκλήρωσε το καμπυλόγραμμο τόξο της στροφής , το αυτοκίνητο έφυγε μπροστά και διαγώνια προς τα αριστερά, αριστερόστροφα. Αυτό είναι το παράδοξο της υπόθεσης . Για να κινηθεί έτσι το αυτοκίνητο και να εκτραπεί με αυτό το μηχανισμό που εξετράπη, μάλλον πάτησε για ανεξήγητους λόγους φρένο χωρίς να υπάρχει κάποιο εμπόδιο και κανένα άλλο αμάξι» είπε χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Μαδιάς.