Η Κριστίνα Αγκιλέρα, έναν Dirrty με δύο ρο κορίτσι, αφού τραγούδησε, χόρεψε, χτυπήθηκε στις πίστες, αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη της στις μπίζνες. Το νέο της επιχειρηματικό κόλπο λέγεται Playground και απευθύνεται στον γυναικείο κόλπo. Η Playground βγήκε στην αγορά τον Μάιο του 2022 και έκανε έναν κάποιο ντόρο. Στις 20 Μαρτίου, ωστόσο, έγινε το μεγάλο μπαμ όταν ανακοινώθηκε πως η Κριστίνα Αγκιλέρα είναι συνιδρύτρια και επικεφαλής σύμβουλος της εταιρείας σεξουαλικής ευεξίας και υγείας.
Θεωρώντας την Playground την «πιο φυσιολογική εξέλιξη» για εκείνη προσωπικά, η Αγκιλέρα ελπίζει να συμβάλει στη γυναικεία ενδυνάμωση και να κάνει τις γυναίκες «να μιλήσουν άνετα για τις εμπειρίες τους, να επανακτήσουν το σώμα και τη σεξουαλικότητά τους».
Η Playground παράγει λιπαντικά για την ευαίσθητη περιοχή που αυξάνουν τη σεξουαλική ευχαρίστηση. Είναι εγκεκριμένα από τον FDA (τον αμερικανικό ΕΟΦ) και κυκλοφορούν σε τέσσερις «γεύσεις»-αρώματα: Love Sesh, After Hours, Mini Escape και το αγαπημένο της Αγκιλέρα, Date Night.
«Έχω γνωρίσει το αιδοίο μου πολύ καλά τα τελευταία 42 χρόνια. Και κυριολεκτικά υπάρχουν σημεία ευχαρίστησης που αποκαλύπτονται καθώς μεγαλώνεις», δηλώνει η Κριστίνα. «Το έχω παρατηρήσει. Υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά σημεία στο αιδοίο μου που με φέρνουν σε οργασμό, και αυτή είναι η αλήθεια».
«Η γυναικεία σεξουαλική υγεία είναι κάτι για το οποίο μπορώ να μιλώ για μέρες» συμπληρώνει. «Ήταν ζωτικό κομμάτι των μηνυμάτων που περνούσα στην καριέρα μου. Και πάντα ήθελα να ενδυναμώνω τις γυναίκες, να νιώθουν αρκετά ασφαλείς ώστε να ανοίγονται, να μοιράζονται ιστορίες και να μιλούν γι’ αυτά τα θέματα. Κάθε αιδοίο είναι διαφορετικό».
Παρά το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ξεφυτρώνουν όλο και περισσότερα προϊόντα σεξουαλικής απόλαυσης, η συνιδιοκτήτρια και CEO της Playground Κάθριν Μαγκί δηλώνει πολύ σίγουρη για το προϊόν της, καθώς είναι καινοτόμο και έχει τη σφραγίδα του FDA. «Περιέχει έξι συστατικά που ποτέ στο παρελθόν δεν είχαν χρησιμοποιηθεί σε λιπαντικά» λέει.
«Είναι θέμα ευεξίας» παίρνει την μπάλα η Αγκιλέρα. «Ήταν θλιβερό να συνειδητοποιώ πως οι γυναίκες μπαίνουμε σε ένα κατάστημα και σκεφτόμαστε μόνο να αγοράσουμε προϊόντα μέικ απ ή προϊόντα για τα μαλλιά για να νιώσουμε όμορφες. Όμως η ευεξία ξεκινάει από μέσα μας. Σοκαρίστηκα μαθαίνοντας πως για δεκαετίες στον χώρο κυριαρχούν οι άνδρες, που δεν έχουν αιδοίο και που βάζουν επιβλαβή συστατικά για τις γυναίκες στα προϊόντα τους».
Η ποπ σταρ, η οποία είναι η «φωνή» και όχι το «πρόσωπο» του brand ελπίζει να προωθήσει τη θετικότητα απέναντι στο σεξ: «Ο κόλπος μας είναι το επίκεντρό μας. Αν το αιδοίο μας νιώθει ωραία, νιώθουμε κι εμείς ωραία. Θέλω να προωθήσω τις συζητήσεις για το θέμα, κάνοντάς το ασφαλές και διασκεδαστικό. Η σεξουαλικότητα είναι διασκεδαστική. Απόδειξη, το όνομα: Playground, παιδική χαρά. Είμαστε η δική μας παιδική χαρά».
Σημαντική λεπτομέρεια, το packaging. Τα μπουκάλια ροζ χρώματος έχουν σχεδιαστεί με τρόπο ώστε να είναι «ο καλύτερος φίλος στο πλάι του κρεβατιού». «Είναι όμορφα, είναι τόσο απαλά και ταιριάζουν απόλυτα με το περιεχόμενο» λέει η Xtina, για τους παρεπιδημούντες στο instagram.