Το κινεζικό Grand Prix που γίνεται στην Σανγκάη θα παραμείνει στο ημερολόγιο της Formula 1 τουλάχιστον μέχρι τη σεζόν του 2030.
Η Shanghai International Circuit συμφώνησε για πενταετή επέκταση της συμφωνίας της, η οποία έληγε στο τέλος του επόμενου έτους, αλλά ήδη επεκτάθηκε.
Η νέα συμφωνία αυτή, έρχεται μετά την επιστροφή της δράσης του μηχανοκίνητου σπορ στην Κίνα για πρώτη φορά μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid. Για πέντε χρόνια το GP της Σανγκάη δεν γινόταν και φέτος που έγινε ξανά, ουσιαστικά καθιερώνεται και για την επόμενη πενταετία.
«Η επιστροφή μας στην Κίνα αυτή τη σεζόν για πρώτη φορά από το 2019 ήταν μια φανταστική στιγμή για το άθλημα και είναι απίστευτο να βλέπουμε τα επίπεδα υποστήριξης που απολαμβάνουμε στη χώρα να συνεχίζουν να αυξάνονται κάθε χρόνο», δήλωσε ο Στέφανο Ντομενικαλί, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Formula 1.
«Η Σαγκάη είναι μια απίστευτη πόλη και η πίστα αποτελεί μία θαυμάσια δοκιμασία για τους οδηγούς μας. Οπότε χαίρομαι που η Formula 1 θα συνεχίσει την επιτυχημένη συνεργασία της με το Κινεζικό GP για άλλα πέντε χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω τον διοργανωτή μας για τη συνεχή δέσμευση και το πάθος του και ανυπομονώ να επιστρέψω στη Σαγκάη το νέο έτος», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τη Formula 1 και τις στατιστικές μελέτες της, το άθλημα έχει δει τους θαυμαστές του στην Κίνα να ανεβαίνουν σε πάνω από 150 εκατομμύρια. Οι μισοί εξ αυτών έχουν ενσωματωθεί στο φίλαθλοι κοινό τα τελευταία χρόνια, οπότε οι ρυθμοί ανάπτυξης της ποσότητας βρίσκονται σε ανοδική πορεία. Το εντυπωσιακό είναι πως τα τελευταία τέσσερα χρόνια από το σύνολο των πιστών ακόλουθων της δράσης του αθλήματος, το 50% είναι γυναίκες.
Formula 1 has today announced a five-year extension with the Chinese Grand Prix that will see the Shanghai International Circuit remain on the calendar through the 2030 season.
For more information read here: https://t.co/7fI5dZhPJz pic.twitter.com/l3QxtZ9lOg
— F1 Media (@F1Media) December 6, 2024
Αυτή η αύξηση φαίνεται σε όλες τις μετρήσεις, συμπεριλαμβανομένης της τηλεθέασης, με το τηλεοπτικό κοινό του 2024 να έχει αυξηθεί κατά 39% έναντι του μέσου όρου της σεζόν του 2023 και στο διαδίκτυο, όπου οι ακόλουθοι της Formula 1 στα κινεζικά κανάλια κοινωνικών μέσων έχουν αυξηθεί πάνω από ένα εκατομμύριο το 2024.