Η υπερδύναμη της K-pop, το συγκρότημα BTS έχει συγκεντρώσει 3,6 εκατομμύρια δολάρια μέσω της καμπάνιας του «Love Myself» σε συνεργασία με τη UNICEF.
Όπως ανακοίνωσε η UNICEF μέσω δελτίου Τύπου η κοινή εκστρατεία του οργανισμού με το επταμελές γκρουπ από τη Νότια Κορέα συγκέντρωσε περίπου 3,6 εκατομμύρια δολάρια από την έναρξή της τον Νοέμβριο του 2017.
Η εκστρατεία «Love Myself» είναι ένα κίνημα κατά του εκφοβισμού που ενθαρρύνει τα παιδιά και τους νέους σε όλο τον κόσμο να αγαπήσουν τον εαυτό τους.
Οι BTS και η UNICEF προώθησαν την καμπάνια «Love Myself» κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παράλληλα με την παγκόσμια περιοδεία του συγκροτήματος «Love Yourself», η οποία πραγματοποιήθηκε το 2018-2019. Μέχρι στιγμής, η καμπάνια έχει δημιουργήσει επίσης περίπου πέντε εκατομμύρια tweets και πάνω από 50 εκατομμύρια likes, retweets, απαντήσεις και σχόλια στο Twitter.
Thank you, #BTSArmy.
Since 2017, the #BTSLoveMyself campaign has generated almost five million tweets and more than 50 million engagements – reaching almost every country in the world with messages of self-acceptance, hope and kindness. pic.twitter.com/Kxbfnynl9M
— UNICEF (@UNICEF) October 6, 2021
«Όσον αφορά την προώθηση της αυτοεκτίμησης και τη βελτίωση της ψυχικής ευημερίας, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να ξεκινήσετε τη συζήτηση» δήλωσε η εκτελεστική διευθύντρια της UNICEF, Ενριέτα Φόρε. «Ο πρωτοποριακός τρόπος με τον οποίο οι BTS βοήθησαν να διαδοθεί ένα θετικό μήνυμα με τις στρατιές θαυμαστών τους, ARMY είναι απλά ασύγκριτος και απίστευτα ανεκτίμητος».
Οι BTS τόνισαν ότι «ελπίζουν ότι το μήνυμα “Love Myself” να μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί για να ανανεώσει τη ζωή όλων». Επιπλέον πρόσθεσαν: «Ελπίζουμε να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε και να εκφράζουμε αυτό που εκφράζουμε, ώστε να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να βρουν ευτυχία και αγάπη».