Αρκετά απασχολημένος φαίνεται πως είναι το τελευταίο διάστημα, ο Ιταλός δισεκατομμυριούχος πίσω από την εταιρεία με τις διάσημες σοκολάτες Nutella και Ferrero Rocher.
Ο λόγος για τον Τζιοβάνι Φερέρο ο οποίος στοχεύει στην ανοικοδόμηση μιας αυτοκρατορίας από σοκολατένια σνακ που ναι μεν μπορεί να έχουν λίγες περισσότερες θερμίδες όμως, δεν παύουν να αποτελούν μια «γλυκιά αμαρτία» στην οποία λίγοι μπορούν να αντισταθούν. Πρόσφατα μάλιστα, ο διάσημος επιχειρηματίας προχώρησε στην εξαγορά της βρετανικής παρασκευάστριας μπισκότων Burton’s Biscuit Co. ενώ λίγα χρόνια νωρίτερα, το 2018, αγόρασε επίσης, την αμερικανική επιχείρηση ζαχαρωτών της Nestle, της μεγαλύτερης εταιρείας τροφίμων στον κόσμο. Στον όμιλό του ανήκουν ακόμη, εταιρείες όπως, οι Kinder Bueno και Tic Tac.
Οι εν λόγω κινήσεις φανερώνουν την επιθυμία του να συνεχίσει να ποντάρει στη σοκολάτα και τη ζάχαρη, την ίδια στιγμή που οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές του στρέφονται στην παρασκευή πιο υγιεινών προϊόντων. «Μπορεί ο εν λόγω κλάδος να μην αναπτύσσεται τόσο γρήγορα όσο συνέβαινε κατά το παρελθόν, παρόλα αυτά, όμως, εξακολουθεί να αποτελεί μια σημαντική αγορά» δηλώνει ο ιδρυτής της Spayne Lindsay & Co., αλλά και οικονομικός σύμβουλος καταναλωτικών εμπορικών σημάτων, Τζον Σπέιν.
Η Ferrero χαρακτηρίζεται ως μία από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες τροφίμων της γειτονικής Ιταλίας, με αξία που υπολογίζεται σε περίπου 24 δισεκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα μάλιστα, με το Bloomberg Billionaires Index, η περιουσία του Τζιοβάνι Φερέρο και της οικογένειάς του ανέρχεται σε περίπου 35 δισεκατομμύρια δολάρια.
Υπό τον Μισέλ Φερέρο, πατέρα του Τζιοβάνι Φερέρο, η επιχείρηση ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στη δεκαετία του 1950 και εξελίχθηκε σε μια παγκόσμια δύναμη. Ο 56χρονος Τζιοβάνι, ο οποίος έγινε εκτελεστικός πρόεδρος το 2017 αφού προηγουμένως είχε διατελέσει διευθύνων σύμβουλος, συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της εταιρείας.
Παρά τις επιπτώσεις της Covid-19, κατάφερε να διατηρήσει σε ικανοποιητικά επίπεδα τις πωλήσεις της εταιρείας. Η Ferrero ανέφερε καθαρές πωλήσεις 12,3 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά τη διάρκεια του έτους που έληξε τον περασμένο Αύγουστο, αυξημένες κατά περίπου 8% από το προηγούμενο έτος. Τα νεότερα προϊόντα όπως τα μπισκότα Nutella βοήθησαν στην αύξηση των πωλήσεων παράλληλα με τις καθιερωμένες προσφορές, σύμφωνα με εκθέσεις της εταιρείας.