Ραντεβού με τη σημαντικότερη τουριστική έκθεση διεθνώς, δίνει για ακόμη μια χρονιά η Ελλάδα. Η οικοδέσποινα του προγράμματος «ΙΤΒ Berlin» ανοίγει τις πόρτες της στις 9-12 Μαρτίου σε ψηφιακό περιβάλλον.
«Για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπροσώπησης μας στην ITB Berlin, η Ελλάδα θα είναι παρούσα με 250 εκθέτες, όταν μέχρι πρότινος δεν ξεπερνούσαν τους 90 στο ελληνικό περίπτερο», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.
«Είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι για αυτή την αποστολή της Ελλάδας στο διεθνές κοινό και πέραν της μεγάλης συμμετοχής των συνεκθετών, η Ελλάδα θα καινοτομήσει τόσο στο πεδίο της προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όσο και στις δράσεις που έχει εντάξει στο χαρτοφυλάκιο του ο ΕΟΤ για την ITB 2021. Το ελληνικό ψηφιακό περίπτερο του ΕΟΤ θα φιλοξενεί φέτος συνολικά 250 συνεκθέτες μεταξύ των οποίων και 50 ξενοδοχειακές μονάδες που δραστηριοποιούνται στη γερμανική αγορά, 80 τουριστικά γραφεία – οργανωτές εκδηλώσεων, καθώς και 40 Περιφέρειες και Δήμους της χώρας. Τονίζεται εξάλλου, ότι η παρουσία των συμμετεχόντων γίνεται χωρίς κανένα κόστος για αυτούς, αφού το έχει επωμιστεί ο ΕΟΤ», συμπληρώνει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.
Η συνεργασία ΕΟΤ-ΞΕΕ και οι επιχειρηματικές συναντήσεις
«Στην ΙΤΒ 2021 θα παρουσιαστούν 60 ελληνικά Boutique Hotels ανά την Ελλάδα αλλά και 20 ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις με καινοτόμα προϊόντα για τον τουρισμό, που πιστοποιούνται από το πρόγραμμα CapsuleT του ΞΕΕ και απευθύνονται τόσο σε επιχειρήσεις, όσο και σε ταξιδιώτες καταναλωτές στον τόπο διακοπών τους», υπογράμμισε ο κύριος Φραγκάκης.
Δεκάδες θα είναι τα ψηφιακά ραντεβού, που θα διεξάγουν οι επιχειρηματίες του κλάδου, με διεθνείς οργανωτές ταξιδιών και γενικά με κάθε εμπλεκόμενο με την τουριστική βιομηχανία.
Στην ΙΤΒ 2021 θα παρουσιαστεί το μήνυμα της νέας στρατηγικής επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού, για το οποίο ο γενικός γραμματέας επεσήμανε ότι θα είναι καινοτόμο και διαφορετικό σε σχέση με όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής.
Εξ αποστάσεως με Chat τα επιχειρηματικά ραντεβού
Ο ΕΟΤ και οι συμμετέχοντες του θα συναντήσουν φέτος τους πελάτες του ελληνικού τουρισμού σε ειδικό διαδικτυακό χώρο, που εξασφάλισε ο Οργανισμός για networking και συζητήσεις με τους χρήστες της πλατφόρμας της ΙΤΒ. Στον ίδιο διαδικτυακό χώρο θα γίνει και η ειδική παρουσίαση για την Ελλάδα με δυνατότητα live Q&A chat, ενώ παράλληλα ο ΕΟΤ έχει δημιουργήσει θεματικές γωνιές (corners) για να προβάλει τις ελληνικές Περιφέρειες, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία, αλλά και για πρώτη φορά τα boutique hotels και τις ελληνικές startups.
Ο ΕΟΤ είναι χορηγός του ψηφιακού χώρου της έκθεσης, Travel Tech & Startup Café, υποστηρίζοντας έτσι την ένταξη στον χάρτη των ελληνικών startups εταιρειών, προσφέροντας δυνατότητα σημαντικής προβολής και κατ’ ιδίαν συζητήσεων με υποψήφιους πελάτες σε ειδικό corner (Greek startup Corner).
Υπέρμαχοι του πιστοποιητικού εμβολιασμού οι Ξενοδόχοι
«Οι ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα ανοίξουν τις πύλες τους για να υποδεχτούν τις φετινές ροές τουριστών, πάντα με υψηλά μέτρα προστασίας, όπως άλλωστε έγινε και πέρυσι», ανέφερε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Γρηγόρης Τάσιος.
Ο Γρηγόρης Τάσιος δήλωσε υπέρ του πιστοποιητικού εμβολιασμού υπογραμμίζοντας, ότι με τον τρόπο αυτό θα υποδεχτούμε κόσμο από παντού, αρκεί να έχει το εν λόγω πιστοποιητικό εμβολιασμού ή ακόμα και τέστ ανίχνευσης κορωνοϊού (PCR-Rapid test κλπ).
Ο κ. Τάσιος υπενθύμισε, ότι η Ενωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής θα επιδοτήσει μέρος των Rapid Tests και μοριακά τέστ για τον εισερχόμενο τουρισμό. Μάλιστα τόνισε ότι η καλή διατήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων στα ξενοδοχεία περνάει και από την υγεία των εργαζομένων τους, που θα χρήζουν συχνών τέστ ανίχνευσης του κορωνοϊού.
Τον Ιούνιο άνοιγμα των ξενοδοχείων στην Ελλάδα – Πως θα επιβιώσουν οι ξενοδοχειακές μονάδες
Ο κ. Τάσιος εκτίμησε, ότι ο κύριος όγκος των ξενοδοχείων θα εκκινήσει την λειτουργία του τον Ιούνιο και αν όλα εξελιχθούν ομαλά στο μέτωπο της πανδημίας, κάποια ξενοδοχεία ίσως ανοίξουν για την περίοδο του Πάσχα. Εκτιμά ότι απο τον Μάρτιο θα γίνει αισθητή η τάση της φετεινής τουριστικής χρονιάς για την Ελλάδα. Εκείνο που τον απασχολεί περισσότερο είναι η βιωσιμότητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, που ακόμα και αν πετύχουν έσοδα 50% μειωμένα σε σχέση με το 2019 (χρονιά ρεκόρ εσόδων και αφίξεων), πάλι θα διακυβεύεται το μέλλον τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.