Κι όμως ακόμη και παραδοσιακές αγορές όπως η λαϊκή μπορεί να έχει ψηφιακό κανάλι πώλησης! Αυτό αποδεικνύει το «πείραμα» που πραγματοποιείται εδώ και περίπου δύο εβδομάδες μεταξύ της efood και εννέα λαϊκών αγορών της Αττικής.

Ένα πείραμα που ξεκίνησε έπειτα από πρόταση των ίδιων των λαϊκών αγορών που πλέον αυτοοργανώνονται προκειμένου να κάνουν το δικό τους ψηφιακό άλμα με την προσδοκία να διεισδύσουν σε μία νέα αγορά με τεράστιες δυνατότητες.

Μάλιστα οι πρώτες εντυπώσεις απ’ το «πείραμα» που σήμερα διεξάγεται, σύμφωνα με στελέχη της efood είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, κάτι που εφόσον επιβεβαιωθεί σε βάθος μηνών θα σημάνει όχι μόνο την παγίωση της υπηρεσίας αλλά και τη δυναμική της επέκταση με πρώτο στόχο την κάλυψη του λεκανοπεδίου της Αττικής.

Σήμερα το efood υποστηρίζει εννέα λαϊκές αγορές σε: Πατήσια, Γαλάτσι, Ν. Σμύρνη, Γλυφάδα, Αγ. Δημήτριος, Αμπελόκηποι, Δάφνη, Κολωνάκι και Βούλα. «Αν και είναι σε πιλοτικό στάδιο το πρότζεκτ προσθέτουμε κι άλλες αγορές», λέει ο κ. Τάκας.

Πώς λειτουργεί η νέα υπηρεσία; Απ’ την πλευρά του χρήστη της εφαρμογής τα πράγματα ακολουθούν τη ήδη γνωστή διαδικασία που ακολουθείτε με τα υπόλοιπα καταστήματα που χρησιμοποιούν το efood. Κοινώς επιλέγει να μπει στην κατηγορία της λαϊκής αγοράς, εφόσον είναι διαθέσιμη στο σημείο που βρίσκεται.
Επιλέγοντας την κατηγορία αλλά και το ίδιο το προϊόν που θέλει (πχ φρούτα, μπανάνες)  αυτόματα του βγάζει τους πωλητές της λαϊκής που τα διαθέτουν με τις τιμές τους. Αφού επιλέξει όλα τα προϊόντα που θέλει (και από διαφορετικούς πωλητές) στο ηλεκτρονικό του καλάθι, ολοκληρώνει τη διαδικασία με την αποστολή της παραγγελίας του και περιμένει μετά να την παραλάβει.

Το ενδιαφέρον κομμάτι, κυρίως λόγω της πολυπλοκότητας του που όμως φαίνεται να λειτουργεί είναι αυτό της προετοιμασίας της παραγγελίας. Κι αυτό λειτουργεί χάρη στην ίδια τη διάθεση των πωλητών λαϊκών αγορών να κάνουν το άλμα και οργανωμένα να δοκιμάσουν τη νέα ψηφιακή αγορά.

Σε κάθε λαϊκή αγορά λοιπόν υπάρχει ένας πάγκος και ένας picker (σσ ο άνθρωπος που συγκεντρώνει τις παραγγελίες) για την υπηρεσία της efood. Ο τελευταίος, που είναι άνθρωπος της λαϊκής και όχι υπάλληλος της efood θα συγκεντρώσει τις παραγγελίες απ’ τους πωλητές στον πάγκο, ώστε αργότερα να περάσει ο διανομέας και να παραλάβει προς διανομή.

Είναι ένα μοντέλο στο οποίο κατέληξε το efood μαζί με τους πωλητές της λαϊκής, που το πρότειναν εξαρχής, και πλέον έτσι επεκτάθηκε και επεκτείνεται και σε άλλα σημεία στο λεκανοπέδιο.

Γενικά πάντως η νέα υπηρεσία, μαζί με την αντίστοιχη του “Gate Delivery» στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, που «τρέχει» τους τελευταίους μήνες, υπογραμμίζει και το σχέδιο που έχει η δημοφιλής πλατφόρμα να συνεχίσει να επεκτείνετε στο κομμάτι των ψηφιακών υπηρεσιών παρά το γεγονός ότι μπαίνει πλέον σε μία νέα φάση μετασχηματισμού με την προσθήκη των εταιρειών και των δομών του Ομίλου Μούχαλη που εντάσσονται στον όμιλο της μητρικής Delivery Hero.