Η Μαντόνα προκαλούσε πάντα αίσθηση αλλά και αντιδράσεις με τα αντισυμβατικά της τραγούδια, τους στίχους καθώς και τα εκκεντρικά outfits που επέλεγε για τις εμφανίσεις της.
Αυτό επιβεβαιώνει το ότι μια διαφήμιση που είχε γυρίσει το 1989 με την Pepsi απαγορεύτηκε σχεδόν αμέσως και δεν μεταδόθηκε ποτέ μέχρι σήμερα, τρεις δεκαετίες μετά.
Η εν λόγω διαφήμιση γυρίστηκε το 1989 για να προωθήσει την κυκλοφορία του τότε νέου της τραγουδιού «Like A Prayer», αλλά αποσύρθηκε αμέσως, καθώς το βίντεο κλιπ προκάλεσε οργή και αντιδράσεις για τις «θρησκευτικές εικόνες» που μετέδιδε.
Κυρίως γυρισμένη σε άσπρο και μαύρο, η διαφήμιση δείχνει μια πολύ νεότερη Μαντόνα να κάθεται στην τηλεόρασή της με ένα κουτάκι Pepsi στο χέρι καθώς παρακολουθεί τον εαυτό της σε στην οθόνη. Βλέπει τον εαυτό της να χορεύει στους δρόμους τη νύχτα ενώ φορά ασημένια κολιέ με σταυρό και έναν από τους iconic κορσέδες της.
Η διαφήμιση, διάρκειας δύο λεπτών, προβλήθηκε για πρώτη φορά στις 2 Μαρτίου 1989, μία μέρα πριν από την κυκλοφορία του βίντεο κλιπ του «Like A Prayer». Σύμφωνα με πληροφορίες, η «βασίλισσα της ποπ» πληρώθηκε τότε πάνω από 5 εκατομμύρια δολάρια από τον κολοσσό των αναψυκτικών για το εμπορικό σποτ.
Αλλά το βίντεο κλιπ αποδείχθηκε γρήγορα αμφιλεγόμενο, καθώς αναστάτωσε τις θρησκευτικές ομάδες με τις εικόνες και τη σεξουαλική του θεματολογία.
To «ευχαριστώ» της Μαντόνα
Σχεδόν 34 χρόνια μετά, η διαφήμιση μεταδόθηκε την Τρίτη (12/9) στα MTV VMAs. Και μπορεί η Μαντόνα να μη βρέθηκε στα βραβεία, καθώς ετοιμάζεται για την παγκόσμια επετειακή περιοδεία της, αλλά ευχαρίστησε την εταιρεία και μοιράστηκε το βίντεο της διαφήμισης στα social media.
«Πριν από 34 χρόνια έκανα μια διαφήμιση με την Pepsi για να γιορτάσω την κυκλοφορία του τραγουδιού μου “Like a Prayer”. Η διαφήμιση ακυρώθηκε αμέσως όταν αρνήθηκα να αλλάξω οποιαδήποτε σκηνή στο βίντεο όπου φιλούσα έναν μαύρο άγιο ή έκαιγα σταυρούς. Έτσι ξεκίνησε η λαμπρή μου καριέρα ως καλλιτέχνις αρνούμενη να θέσω σε κίνδυνο την καλλιτεχνική μου ακεραιότητα. Ευχαριστώ, Pepsi, που επιτέλους συνειδητοποίησες την ιδιοφυΐα της συνεργασίας μας. Οι καλλιτέχνες είναι εδώ για να διαταράξουν την ηρεμία», έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα του βίντεο.
«Γιορτάζοντας 40 χρόνια διατάραξης του status quo» είναι το moto της Pepsi, που αναμετέδωσε και άλλες εμβληματικές διαφημίσεις της από τη δεκαετία του ’80, του ’90 και του 2000.
Διαβάστε ακόμη:
- Market Pass 2023: Ανοίγει αύριο Παρασκευή η πλατφόρμα – Δικαιούχοι, ποσά και προϋποθέσεις
- Έρευνα: Πόσο «επικίνδυνα» είναι τα οικιακά προϊόντα καθαρισμού και τα αποσμητικά χώρου;
- Κρις Μπράουν: «Έχω 15.000 ακυκλοφόρητα τραγούδια»
- Γιάννης Βαρδής για την τελευταία σύζυγο του πατέρα του: «Την απεχθάνομαι, δεν θέλω να τη βλέπω μπροστά μου»