Μια νέα σειρά από ντοκιμαντέρ πρόκειται να «μας ανοίξει τις πόρτες» και να ρίξει φως στο εσωτερικού ενός από τους πιο διάσημους οίκους εσωρούχων. Πρόκειται για τον οίκο της Victoria’s Secret ο οποίος έχει κάνει συμφωνία με το Hulu όπου το 2022 θα κάνει πρεμιέρα η σειρά ντοκιμαντέρ «The Rise and Fall of Victoria’s Secret».

Την σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Matt Tyrnauer ενώ η παραγωγή είναι ήδη σε τροχιά, με παραγωγό τη Film 45, την εταιρεία του σκηνοθέτη Peter Berg.

Η σειρά των τριών ντοκιμαντέρ «θα πάει στο παρασκήνιο του οίκου εσωρούχων, κάνοντας χρήση αφηγήσεων από πρώτο χέρι και προχωρώντας σε βαθιά έρευνα για να αποκαλύψει την εσωτερική λειτουργία της φίρμας Victoria’s Secret», όπως αναφέρει το ΑΠΕ.

Η σειρά ντοκιμαντέρ θα ιχνηλατεί τη διαδρομή της Victoria’s Secret από μια εταιρεία εσωρούχων η οποία δεχόταν παραγγελίες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε έναν κολοσσό μόδας που, κάποια χρόνια αργότερα, ήρθε στο επίκεντρο μεγάλης δημόσιας αντιπαράθεσης.

Η εταιρεία τα τελευταία χρόνια μπήκε στο στόχαστρο μετά την έρευνα των Times της Νέας Υόρκης, η οποία αποκάλυψε την ιστορία μισογυνικής και τοξικής εργασιακής συμπεριφοράς στον οίκο και μετά τη γνωστοποίηση των σχέσεων της φίρμας με τον διαβόητο κατηγορούμενο για παιδοφιλία χρηματιστή Τζέφρι Επστάιν.

«Η άνοδος και η πτώση της Victoria's Secret» - Το ντοκιμαντέρ

Η ιστορία των Victoria’s Secret που γίνεται ντοκιμαντέρ

Η Victoria’s Secret ιδρύθηκε το 1977 από τον Roy Raymond, ο οποίος ήθελε ένα μέρος που θα μπορεί να αγοράζει εσώρουχα για την γυναίκα του χωρίς να αισθάνεται διεστραμμένος, δεδομένου ότι «οι πωλήτριες τον έκαναν πάντα να νιώθει ανεπιθύμητος»!

Ο Roy Raymond θέλει να καλύψει το «κενό» που υπάρχει στην αγορά για ένα κατάστημα εσωρούχων όπου θα ένιωθαν άνετα, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες. Ανοίγει το πρώτο κατάστημα το 1977 στην Καλιφόρνια, στη συνέχεια ακολουθούν και άλλα όμως, τα έσοδα ήταν οριακά και η εταιρία λίγο πριν χρεοκοπήσει, εξαγοράστηκε έναντι 1 εκατομμυρίου δολαρίων.

Το 1982 η Victoria’s Secret είχε 6 καταστήματα, έναν κατάλογο 40 σελίδων και είχε κέρδη 5 εκατομμύρια τον χρόνο.

Μέσα σε μόλις έναν χρόνο η Victoria’s Secret, που τώρα γίνεται ντοκιμαντέρ, είχε μεγάλη επιτυχία, και ο Raymond πρόσθεσε στην επιχείρηση την ταχυδρομική παραγγελία μέσω καταλόγων.

Εκείνη τη χρονική περίοδο όμως, ο Raymond αποφασίζει να πουλήσει την εταιρεία στην Leslie Wexner, διότι η φιλοσοφία του να αγοράζουν οι άντρες εσώρουχα στις γυναίκες δεν είχε πολύ μεγάλη επιτυχία.

Δεν είναι σαφές για ποιο λόγο πήρε αυτήν την απόφαση, ωστόσο φαίνεται πως, παρά τον υψηλό της τζίρο, η Victoria’s Secret δεν ήταν κερδοφόρα και ήταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.

Η απόφαση αυτή αποδείχθηκε πάντως καθοριστική, τόσο για τον ίδιο τον Raymond, όσο και για την ίδια τη Victoria’s Secret.

Έπειτα από μία δεύτερη αποτυχημένη απόπειρα να ανοίξει τη δική του εταιρία ο Raymond χωρίζει με τη γυναίκα του το 1993 και βάζει τραγικό τέλος στη ζωή του, πηδώντας από την κρεμαστή γέφυρα Golden Gate, στον κόλπο του Σαν Φρανσίσκο.

Το 1995 η εταιρεία έκανε την πρώτη επίδειξη μόδας. Αρχικά ήταν κάτι συνηθισμένο, με μοντέλα να φορούν τα εσώρουχα της εταιρείας.

Τρία χρόνια αργότερα, όμως, εμφανίστηκαν μοντέλα που φορούσαν φτερά αγγέλων, μια ιδέα της Τάιρα Μπανκς.

«Η άνοδος και η πτώση της Victoria's Secret» - Ντοκιμαντέρ

Οι επιδείξεις μόδας της Victoria’s Secret που θα παρακολουθήσουμε και στο ντοκιμαντέρ κοστίζουν περίπου 15 εκατομμύρια δολάρια η καθεμία, και εκτός από τα μοντέλα, στη σκηνή ανεβαίνουν και κορυφαίοι καλλιτέχνες μεταξύ των οποίων η Taylor Swift, η Katy Perry, ο Justin Bieber, η Rihanna, ο Justin Timberlake κ.ά.

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα  και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.