Για απάτη με δήθεν διαγωνισμό με τον τίτλο «Αποκτήστε δωρεάν κάρτα μεταφοράς για έναn χρόνο Hellenic Train μόνο με 2 ευρώ» προειδοποιεί η εταιρεία.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ο εν λόγω λογαριασμός και ο διενεργούμενος από αυτόν διαγωνισμός ουδεμία σχέση, έγκριση ή σχετική εξουσιοδότηση ή οιαδήποτε άδεια έχει με την εταιρεία μας Hellenic Train S.A».
Hellenic Train: Η ανακοίνωση της εταιρείας:
«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτή τη στιγμή εμφανίζεται στο διαδίκτυο ψεύτικος λογαριασμός της Εταιρείας, με παράνομη και παραπλανητική χρήση σημάτων, επωνυμίας, φωτογραφιών και λοιπών στοιχείων, ο οποίος επιπλέον διενεργεί και παραπλανητικό διαγωνισμό με τον τίτλο “Αποκτήστε δωρεάν κάρτα μεταφοράς για ένα χρόνο Hellenic Train μόνο με 2€”.
Ο εν λόγω λογαριασμός και ο διενεργούμενος από αυτόν διαγωνισμός ουδεμία σχέση, έγκριση ή σχετική εξουσιοδότηση ή οιαδήποτε άδεια έχει με την εταιρεία μας Hellenic Train S.A.
Επιφυλασσόμενοι ρητώς παντός νομίμου δικαιώματός μας για οποιαδήποτε ζημία ήθελε τυχόν υποστεί η εταιρεία μας εξαιτίας αυτών των παράνομων και παραπλανητικών ενεργειών, εφιστούμε την προσοχή σας να μην ακολουθήσετε οποιοδήποτε σύνδεσμο (LINK) ή να προβείτε σε οιαδήποτε ενέργεια σας προτείνουν (χορήγηση στοιχείων) ή να μοιραστείτε το συγκεκριμένο σύνδεσμο με φίλους σας.
Για την επίσημη ενημέρωση σας αναφορικά με τα νέα, τις ενημερώσεις και τις δράσεις της Hellenic Train S.A. παρακαλούμε όπως παρακολουθείτε αποκλειστικά τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας μας στο www.hellenitrain.gr και στα social media στο facebook το https://www.facebook.com/HellenicTrainGr , στο twitter το https://twitter.com/HellenicTrain στο instagram το https://www.instagram.com/hellenic_train/ και στο telegram το https://www.hellenictrain.gr/hellenic-train-sto-telegram».
Πώς να προστατευτούμε από απάτες
Η Ελληνική Αστυνομία, με αφορμή περιστατικά εξαπάτησης σε διάφορες περιοχές της χώρας, υπενθυμίζει στους πολίτες τις πιο συχνές μεθόδους που χρησιμοποιούν επιτήδειοι για να τους εξαπατήσουν και να τους αποσπάσουν χρήματα και παραθέτει χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή τους.
- Να ενημερώνετε πάντα τις αστυνομικές Αρχές, ακόμη και σε περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος σας.
- Να μην πείθεστε εύκολα από άτομα, τα οποία σας “πλησιάζουν” ως γνωστοί συγγενικών – φιλικών προσώπων.
- Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί σε άγνωστα άτομα που επιχειρούν με διάφορα προσχήματα και τεχνάσματα να εισέλθουν στην οικία σας.
- Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι προσπαθήσουν να σας πείσουν για την καταβολή χρηματικού ποσού, με το πρόσχημα επείγουσας ανάγκης συγγενικού – φιλικού προσώπου (π.χ. νοσηλεία σε νοσοκομείο).Το ίδιο μπορεί να προσπαθήσουν και τηλεφωνικά. Για τους ίδιους λόγους να μην ενδίδετε σε προτροπές για συνάντηση (ραντεβού κ.λπ.).
- Σε περιπτώσεις που άγνωστοι επικαλούνται έκτακτη ανάγκη γνωστού -συγγενικού σας προσώπου, να επιδιώκετε πάντα οι ίδιοι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το γνωστό-συγγενικό σας πρόσωπο, προς επιβεβαίωση των όσων επικαλούνται. Η επικοινωνία να γίνεται με δικό σας τηλέφωνο και κατόπιν δικής σας πρωτοβουλίας και να μην δέχεστε να μιλάτε με άτομο, το οποίο κάλεσαν οι άγνωστοι.
- Σε κάθε περίπτωση, να δηλώνετε ότι δεν πρόκειται να παραδώσετε χρήματα, εάν δεν εμφανιστούν οι γνωστοί-συγγενείς σας.
- Να μην δέχεστε σε καμία περίπτωση άγνωστα άτομα να σας οδηγήσουν σε Πιστωτικό Κατάστημα ή ΑΤΜ για ανάληψη χρηματικού ποσού.
- Να μην πείθεσθε εύκολα σε ευκαιριακές αγορές προϊόντων που σας προτείνουν άγνωστα άτομα, ιδιαίτερα δε δίχως να δείτε πρώτα τα προϊόντα αυτά.
- Να μην πείθεστε από άγνωστους, οι οποίοι εμφανίζονται ως υπάλληλοι Δημόσιας Υπηρεσίας ή άλλου φορέα για την επιδιόρθωση κάποιου τεχνικού προβλήματος, εάν δεν τους έχετε εσείς προηγουμένως καλέσει.
- Να μην πείθεστε όταν άγνωστοι σας ζητούν να καταβάλλετε χρήματα για οφειλές γνωστών ή συγγενικών προσώπων σε δημόσιες υπηρεσίες ή σε καταστήματα-εταιρείες για αγορά αγαθών-προσφορά υπηρεσιών.
- Επισημαίνεται ότι από νοσοκομεία ή από δημόσιες υπηρεσίες δεν χρησιμοποιείται η πρακτική υπάλληλοί τους να μεταβαίνουν σε οικίες ή σε δημόσιους χώρους και να ζητούν από πολίτες την καταβολή χρημάτων για υπηρεσίες που παρέχουν.
- Να επαληθεύετε τις κινήσεις στους τραπεζικούς σας λογαριασμούς πριν την οποιαδήποτε συναλλαγή και να δηλώνετε ότι δεν πρόκειται να επιστρέψετε χρήματα, χωρίς προηγούμενη διασταύρωση οικονομικών στοιχείων.
- Να αποφεύγετε τη γνωστοποίηση προσωπικών οικονομικών δεδομένων (αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών, προσωπικούς κωδικούς (ΡΙΝ), αριθμούς πιστωτικών καρτών, πληροφορίες καρτών ΑΤΜ, κωδικούς επαλήθευσης πιστωτικών καρτών κτλ).
- Σε περίπτωση ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων σε υποψήφιο πωλητή, να διασταυρώνετε τα στοιχεία του, ως δικαιούχου του υποδεικνυόμενου λογαριασμού (Ονοματεπώνυμο, Α.Φ.Μ.),
- Να αποφεύγετε την προκαταβολή χρημάτων σε ιδιώτες πωλητές, τους οποίους δε γνωρίζετε, ακόμη και εάν αυτοί αποκαλύπτουν τα προσωπικά τους στοιχεία ή τον αριθμό του τραπεζικού τους λογαριασμού,
- Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν εντοπίζετε αγγελίες πώλησης οχημάτων σε δελεαστικές τιμές, ως «ευκαιρία αγοράς»,
- Να αποφεύγετε, κατά προτίμηση, τις συναλλαγές με πρόσωπα τα οποία παρέχουν στοιχεία επικοινωνίας εκτός Ελλάδας,
- Να έχετε πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς, με τους οποίους πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Νοσοκομεία, στενοί συγγενείς κ.α.).
- Προσπαθήστε να συγκρατήσετε τα χαρακτηριστικά των δραστών, τα οχήματα με τα οποία κινούνται (αριθμό κυκλοφορίας, μάρκα οχήματος, χρώμα κ.λπ.), τους τηλεφωνικούς αριθμούς από τους οποίους σας καλούν ή την ηλεκτρονική διεύθυνση της αγγελίας (URL) για να βοηθήσετε το έργο των διωκτικών αρχών.
Διαβάστε ακόμη: