Με ένα αστεράτο, εορταστικό Doodle υποδέχτηκε η Google το 2025.
Για τον εορτασμό της νέας χρονιάς η Google μας χάρισε ένα ξεχωριστό doodle που αποτυπώνει το εορταστικό κλίμα για την αλλαγή του χρόνου.
Μαζί με δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη, η Google γιορτάζει με προσδοκίες για τη νέα χρονιά.
Google: Οι προβλέψεις για το 2025
Ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Σουντάρ Πιτσάι, είπε στους υπαλλήλους την περασμένη εβδομάδα ότι «το διακύβευμα είναι υψηλό» για το 2025, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξημένο ανταγωνισμό και ρυθμιστικά εμπόδια και αντιμετωπίζει ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη.
Σε μια συνάντηση που αφορούσε τη στρατηγική της εταιρείας για το 2025 στις 18 Δεκεμβρίου, ο Πιτσάι και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη της Google, ασχολήθηκαν με τα εταιρικά πλάνα για την επόμενη χρονιά, κυρίως όσον αφορά το τι έρχεται στην τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με δημοσίευμα του CNBC, το οποίο απέκτησε τα ηχητικά δεδομένα της συνάντησης.
«Νομίζω ότι το 2025 θα είναι κρίσιμο», είπε ο Πιτσάι κατά τη διάρκεια της συνάντησης. «Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να εσωτερικεύσουμε την επείγουσα ανάγκη αυτής της στιγμής και πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα ως εταιρεία. Το διακύβευμα είναι μεγάλο. Αυτές είναι στιγμές ανακατατάξεων. Το 2025, πρέπει να επικεντρωθούμε αδυσώπητα στο ξεκλείδωμα των πλεονεκτημάτων αυτής της τεχνολογίας και στην επίλυση των πραγματικών προβλημάτων των χρηστών».
Τα σχόλια του Πιτσάι έρχονται μετά από έναν χρόνο γεμάτο με μερικές από τις πιο έντονες πιέσεις που έχει βιώσει η Google από τότε που μπήκε στο χρηματιστήριο πριν από δύο δεκαετίες. Ενώ τομείς όπως οι διαφημίσεις στη μηχανή αναζήτησης και το cloud παρήγαγαν ισχυρή αύξηση εσόδων, ο ανταγωνισμός αυξήθηκε στις βασικές αγορές της Google και η εταιρεία αντιμετώπισε εσωτερικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων συγκρούσεων και ανησυχιών για το όραμα του Πιτσάι για το μέλλον.
Η επιχείρηση αναζήτησης της Google εξακολουθεί να κατέχει κυρίαρχο μερίδιο αγοράς, αλλά η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη έχει δημιουργήσει νέους τρόπους πρόσβασης των ανθρώπων στις διαδικτυακές πληροφορίες και έχει φέρει μαζί της πολλούς νέους ανταγωνιστές.