Την είσοδο της ΔΕΗ και στη σταθερή τηλεφωνία ανακοίνωσε ο πρόεδρος και CEO, Γιώργος Στάσσης. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Στάσσης επιβεβαίωσε ότι η ΔΕΗ θα δραστηριοποιηθεί σύντομα στην παροχή υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας μέσω «VoIP». Παράλληλα, θα προσφέρει και υπηρεσίες φωνής αξιοποιώντας το δίκτυο οπτικών ινών.
Σύμφωνα με το πλάνο που παρουσίασε στο Λονδίνο για την επόμενη τριετία, ο Όμιλος ΔΕΗ μέσω της 100% θυγατρικής του ΔΕΗ FiberGrid θα προχωρήσει ακόμα πιο γρήγορα την κατασκευή και εκμετάλλευση του πανελλαδικού δικτύου Fiber-To-The-Home, με στόχο τα 3 εκατ. νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα στο τέλος του 2028.
Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΗ λάνσαρε την υπηρεσία το 2025, με την κάλυψη να έχει ήδη φτάσει τα 600.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις, υποστηρίζοντας τις ανάγκες υπερυψηλών ταχυτήτων και ενισχύοντας τις βάσεις για την Gigabit Κοινωνία. Η ΔΕΗ εκτιμά ότι το δίκτυο της ΔΕΗ Fiber Grid θα χρησιμοποιείται από 590.000 χρήστες το 2028.
Η ΔΕΗ υπολογίζει να προσθέτει μηνιαίως 5.000 συνδρομητές, ανά 1 εκατ. συνδεδεμένα σπίτια. Ταυτόχρονα, ο Όμιλος συμμετέχει στο υποθαλάσσιο καλώδιο EMC για τη διασύνδεση της Ευρώπης με τη Μ. Ανατολή. Ο Όμιλος σκοπεύει να επενδύσει σε τηλεπικοινωνιακά δίκτυα €420 εκατ. μεταξύ 2026 και 2028 και υπολογίζεται ότι θα έχει EBITDA €100 εκατ. από το 2030.
Η τεχνολογία και το ΑΙ απαραίτητο συστατικό της επιτυχίας Η διοίκηση του Ομίλου ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη τις νέες δυναμικές, αφιέρωσε σημαντικό χρόνο της παρουσίασης για να περιγράψει στην επενδυτική κοινότητα πώς σκοπεύει να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο στο εξής τεχνολογία και τεχνητή νοημοσύνη.
Για την επόμενη τριετία, έχοντας χτίσει τις υποδομές και την απαιτούμενη τεχνογνωσία, ο Όμιλος ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε ένα εκτενές πλάνο ανασχεδιασμού των λειτουργιών του, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του ΑΙ σε ολόκληρη τη δομή: ανθρώπινο δυναμικό, επιχειρησιακές λειτουργίες, ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, εξυπηρέτηση πελατών.
Το πλάνο αυτό, δε θα μπορούσε να εκκινήσει το 2026, αν πίσω στο 2021 η εταιρεία δεν είχε λανσάρει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, που όχι απλώς άλλαξε τις διαδικασίες της τότε Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού, αλλά καταρχήν άλλαξε τον τρόπο σκέψης των εργαζομένων. Και σε αυτή τη βάση πλέον, με σύμμαχο τους ανθρώπους του, ο Όμιλος μπορεί να οραματιστεί, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ξανά από την αρχή κάθε κρίκο στην αλυσίδα αξίας, από την ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού έως την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες, πάντα με επίκεντρο των Άνθρωπο.