Η Campbell Soup Company, ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα Brands στον κόσμο χάρη και στο διάσημο έργο του Άντι Γουόρχολ, προχωρά σε αλλαγές στην επωνυμία της.
Η εταιρεία που μετρά 155 χρόνια ζωής σχεδιάζει να αποσύρει τη λέξη «σούπα» από την εταιρική της επωνυμία και να μετονομαστεί σε The Campbell’s Company, καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν τα σνακ και εγκαταλείπουν τις έτοιμες σούπες.
Εκτός από τις σούπες της, η Campbell κατέχει πλέον μάρκες σνακ όπως Goldfish, Snyder’s of Hanover, Cape Cod, Pepperidge Farm και άλλες. Η Campbell αγόρασε επίσης πρόσφατα την Sovos Brands, η οποία παρασκευάζει τρόφιμα, όπως οι σάλτσες Rao’s.
«Αυτή η διακριτική αλλά σημαντική αλλαγή διατηρεί την εμβληματική αναγνωρισιμότητα του ονόματος της εταιρείας, τη φήμη και την καθαρή θέση που δημιουργήθηκε επί 155 χρόνια, ενώ παράλληλα αντικατοπτρίζει καλύτερα το πλήρες εύρος του χαρτοφυλακίου της εταιρείας», δήλωσε την Τρίτη σε ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της Campbell, Mark Clouse. Η αλλαγή του ονόματος πρέπει να λάβει έγκριση από τους μετόχους στην ετήσια συνέλευση της εταιρείας τον Νοέμβριο.
Αν και οι σούπες αποτελούν σημαντικό μέρος της επιχείρησης της Campbell, πλέον αντιπροσωπεύει μικρότερο μερίδιο από τις πωλήσεις της, σύμφωνα με το CNN.
Πέρυσι, οι πωλήσεις σνακ της Campbell αυξήθηκαν κατά 13%, ενώ οι σούπες της αυξήθηκαν μόλις κατά 3%. Οι παλαιές εταιρείες τροφίμων όπως η Campbell προσανατολίζονται να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά σνακ, η οποία αποτιμάται σε περισσότερα από 200 δισεκατομμύρια δολάρια από την εταιρεία ερευνών αγοράς Circana.
Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί δηλώνουν ότι τρώνε τουλάχιστον τρία σνακ την ημέρα, σύμφωνα με την Circana.
Τον Αύγουστο, η Mars, ο κατασκευαστής των M&M’s, συμφώνησε να αγοράσει την Kellanova, στην οποία ανήκουν τα Cheez-Its και τα Pringles, σε μια συμφωνία αξίας σχεδόν 29 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Τα σνακ είναι μια μεγάλη, ελκυστική και ανθεκτική κατηγορία που συνεχίζει να αυξάνει τη σημασία της στους καταναλωτές», δήλωσε τότε η Kellanova.