Το πρωί της Κυριακής ο Γιάννης Λιγνάδης μίλησε στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» σχετικά με τις κατηγορίες που βαραίνουν τον αδερφό του Δημήτρη Λιγνάδη. Στη συνέντευξη που παραχώρησε ήταν κατηγορηματικός και υποστήριξε ότι ο αδερφός του είναι αθώος.
Στην ερώτηση του δημοσιογράφου για το πώς σχολιάζει την πρόταση του εισαγγελέα που δήλωσε την ενοχή για τους 3 βιασμούς ανηλίκων και την απαλλαγή του για την 4η υπόθεση που ο μηνυτής δεν προσήλθε, ο Γιάννης Λιγνάδης απαντά: «Δέχθηκα να μιλήσω στο κανάλι σας και μάλιστα σε μία εκπομπή που έχει πολλάκις “λιθοβολήσει” τον αδερφό μου, όθεν και έχει πλήξει και την υπόληψή του οικογενειακού ονόματος, με άπλυτο κατά τη γνώμη μου τρόπο. Δέχθηκα να μιλήσω, γιατί τώρα θεωρώ ότι είναι ο κατάλληλος χρόνος και η συγκυρία. Να κρίνω την απόφαση του λειτουργού της δικαιοσύνης, του εισαγγελέα δεν είναι ούτε πρέπον. Δεν μου επιτρέπεται να μιλήσω αυτή τη στιγμή για τη διαδικασία της δίκης, η οποία βρίσκεται σε μία κρίσιμη φάση».
Σε άλλο σημείο ρωτήθηκε τι συζητά με τον αδερφό του όταν τον επισκέπτεται στη φυλακή: «Όταν τον συναντώ, απλώς καθόμαστε και μιλάμε για άσχετα θέματα, μη νομίζετε ότι αρχίζουμε τις αποκαλύψεις, εξομολογήσεις και αερολογίες. Όλα αυτά δεν ξέρω, μπορεί να γίνονται σε άλλους ανθρώπους. Δεν γίνονται στην δική μας περίπτωση».
Στην ερώτηση πως σχολιάζει την φράση του κ. Κούγια του δικηγόρου του Δημήτρη Λιγνάδη, που χαρακτήρισε τα φερόμενα ως θύματα, επαγγελματίες ομοφυλόφιλους ο Γιάννης Λιγνάδης λέει αρχικά: «Κοιτάξτε, μπορεί επειδή τώρα έχουν γίνει πολύ προσεκτικοί και υποτίθεται πρέπει να είμαστε politically correct σε αυτά που λέμε, ο κ. Κούγιας εξήγησε τι εννοεί, ε, εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα».
Στη συνέχεια εξήγησε: «Υπάρχουν ομοφυλόφιλοι που είναι επαγγελματίες. Απλώς ενοχλούν ίσως όταν ακούγονται σε μια κοινωνία που έχει βάλει ένα προσωπείο καλόγριας. Και όσον αφορά στο θέμα του θεάτρου που με ρωτήστε, αυτά είναι παθογένειες, τα έχω γράψει κιόλας. Είναι αυτοάνοσα νοσήματα, δηλαδή τα γεννά ο ίδιος ο χώρος. Να μην παίζουμε τις καλόγριες, άμα είναι να γίνουμε όλοι, να γίνουμε όλοι όντως. Όλοι είμαστε αμαρτωλοί, όλοι έχουμε αμαρτίες, δηλαδή ποιος δεν έχει;».