Η Γερμανίδα υπουργός μίλησε νωρίτερα σήμερα στην Ραδιοφωνία Βόρειας Γερμανίας (NDR). «Έχουμε ήδη δέκα εβδομάδες που πρέπει να καλύψουμε και η απάντηση δεν μπορεί να είναι: όλα να παραμείνουν κλειστά. Το τίμημα για πολλές οικογένειες είναι τόσο υψηλό ώστε να πλησιάζουμε σε κίνδυνο για την υγεία των παιδιών», δήλωσε η κυρία Φραντσίσκα Γκίφεϊ. Πρόσθεσε δε πως, ειδικά σε κοινωνικά μειονεκτούσες περιοχές, οι μαθητές διαπιστώνεται ότι συχνά έχουν «καταθλιπτικές και μοναχικές» συμπεριφορές.

Υπέδειξε ως μέτρο βελτίωσης την διενέργεια πολλών τεστ για κορωνοϊό και την λήψη αυστηρών μέτρων ασφαλείας θεωρώντας τα ως βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής επιστροφής των παιδιών στα σχολεία και τους παιδικούς σταθμούς.

Τον κίνδυνο απομόνωσης αλλά και περιθωριοποίησης ειδικά για τα παιδιά που προέρχονται από «εκπαιδευτικά μειονεκτικό» περιβάλλον ανέδειξε και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης του ΟΟΣΑ Αντρέας Σλάιχερ. Μιλώντας στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (dpa), ο κ. Σλάιχερ επισήμανε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις, το σχολείο αποτελεί συχνά «ένα από τα πιο σημαντικά κοινωνικά και συναισθηματικά σημεία αναφοράς» και έκανε λόγο για δυσανάλογο κίνδυνο από το δεύτερο «lockdown». Για αυτούς τους μαθητές, καθώς και για τα μικρά παιδιά, η ψηφιακή διδασκαλία δεν αποτελεί εναλλακτική λύση, τόνισε.

Η Καγκελάριος Aνγκελα Μέρκελ από την πλευρά της, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες των γερμανικών ΜΜΕ παρέμενε αμετακίνητη στην άποψη να παραμείνουν τα σχολεία κλειστά, το dpa σήμερα μεταδίδει ότι, κατά την διάρκεια διαδικτυακής διαβούλευσης με το Προεδρείο του κόμματός της (CDU), εμφανίστηκε ανοιχτή σε μια προοπτική υπό προϋποθέσεις επαναλειτουργίας των σχολείων, τονίζοντας ωστόσο ότι ο αριθμός των κρουσμάτων πρέπει να εξακολουθήσει να μειώνεται.