To πακέτο μέτρων Fuel Pass για τα καύσιμα έχει κλειδώσει και σήμερα αναμένονται και οι επίσημες ανακοινώσεις.

Η κυβέρνηση έχει αποφασίσει πλέον με ποιον τρόπο θα μετριάσει το ράλι των τιμών στα καύσιμα, έχοντας βγάλει όμως από το κάδρο τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.

Το ράλι στις τιμές της βενζίνης συνεχίζεται αφού πλέον η μέση τιμή έχει ξεπεράσει τα 2,44 ευρώ και βρίσκεται στα 2,441 ευρώ σύμφωνα με στοιχεία του e-katanalotis.

H αύξηση της τιμής της βενζίνης στις αντλίες μέσα σε ένα μήνα είναι 19 λεπτά στο λίτρο, δηλαδή αύξηση της τάξεως του 9% περίπου.

Η μέση τιμή στην Ευρώπη είναι στα 2,042 λεπτά το λίτρο.

Με την Φινλανδία να κρατά τα σκήπτρα με τιμή άνω των 2,5 ευρώ και στη συνέχεια να ακολουθεί η Δανία.

Τη λίστα των 3 ακριβότερων χωρών στην Ευρώπη συμπληρώνει βέβαια η Ελλάδα.

Από τις αρχές του χρόνου, η αύξηση της τιμής της βενζίνης είναι της τάξεως των 66 λεπτών στο λίτρο.

Πολύ απλά, για να βάλουμε 50 λίτρα βενζίνης σήμερα θα πρέπει να πληρώσουμε (με τη μέση τιμή) 122,05 ευρώ, όταν στις αρχές του χρόνου χρειαζόμασταν 87 ευρώ. Αύξηση 60% μέσα σε ένα εξάμηνο.

Συγκεκριμένα αναμένεται ένα διευρυμένο τρίμηνο fuel pass σε σχέση με το πρώτο, τόσο σε ό,τι αφορά τους δικαιούχους αλλά και το ποσό.

Το εισόδημα «κόφτης» αναμένεται να αυξηθεί από τις 30.000 στις 45.000 ευρώ.

Επιπλέον το ποσό που θα πάρουν οι δικαιούχοι του Fuel Pass αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να αυξηθεί στα 70 ευρώ από τα 50 που ήταν το πρώτο fuel pass για τις νησιωτικές περιοχές και στα 40-50 ευρώ για την ηπειρωτική Ελλάδα.

Στο πακέτο μέτρων, πάντως, θα βρίσκεται και η επιδότηση στο πετρέλαιο κίνησης και μετά τον Ιούνιο ενώ αναμένεται να είναι αυξημένη από τα 15 λεπτά στα 20 λεπτα μαζί με το ΦΠΑ.

Ανοιχτό είναι και το ενδεχόμενο να ανακοινωθεί και μια νέα επιταγή ακρίβειας για τα ευάλωτα νοικοκυριά όπως δόθηκε το Πάσχα και τα Χριστούγεννα.