Στα 12,2 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές ζημίες ανήλθαν της Frigoglass στο β΄τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με €3,9 εκατ. το δεύτερο τρίμηνο του προηγούμενου έτους ενώ οι πωλήσεις σημείωσαν άλμα 45%, λόγω της άρσης του lockdown.
Frigoglass πωλήσεις: Κυριότερα στοιχεία του δευτέρου τριμήνου 2021
- Αύξηση στις πωλήσεις της Frigoglass κατά 45% ως αποτέλεσμα της άρσης των περιοριστικών μέτρων και της χαμηλής συγκριτικής βάσης
- Αύξηση των πωλήσεων του Κλάδου Υαλουργίας κατά 67% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, λόγω της ανάκαμψης του όγκου πωλήσεων και της αύξησης των τιμών σε όλες τις δραστηριότητες. Αύξηση πωλήσεων κατά 36.5% σε δημοσιευμένη βάση
- Βελτίωση του περιθωρίου EBITDA κατά 200 μονάδες βάσης στο 14,1% κυρίως λόγω της καλύτερης απορρόφησης του κόστους και των πρωτοβουλιών αυξήσεων τιμών
- Η πυρκαγιά στο εργοστάσιό μας στη Ρουμανία είχε ως αποτέλεσμα τη διαγραφή στοιχείων ενεργητικού και δαπάνες ύψους €13,8 εκατ.
- Άμεση υλοποίηση του σχεδίου επιχειρησιακής συνέχειας για τον περιορισμό του αντίκτυπου από την πυρκαγιά μέσω άμεσης αύξησης της παραγωγής στη Ρωσία και λειτουργίας γραμμής συναρμολόγησης στη Ρουμανία στις αρχές του τέταρτου τριμήνου
- €61,2 εκατ. ταμειακά διαθέσιμα και €13 εκατ. διαθέσιμες πιστωτικές γραμμές στο τέλος Ιουνίου, επαρκή για την κάλυψη του κόστους χρηματοδότησης και των απαιτήσεων σε κεφάλαιο κίνησης το 2021
- Επιτυχής ολοκλήρωση της αύξησης της δυναμικότητας και του εκσυγχρονισμού ενός κλιβάνου στη Νιγηρία τον Ιούνιο πάρα τις προκλήσεις που σχετίζονται με την πανδημία COVID-19
Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε:
“Τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου είναι ικανοποιητικά και παρουσιάζουν σαφή ανάκαμψη της ζήτησης σε πολλές από τις αγορές μας. Αναμένουμε η αυξητική τάση της ζήτησης να διατηρηθεί για το υπόλοιπο του έτους, αν και οι επιπτώσεις από την πυρκαγιά στο εργοστάσιό μας στη Ρουμανία θα επηρεάσουν τον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης.
Είμαστε ευγνώμονες για το γεγονός ότι δεν υπήρξαν θύματα από αυτό το ατυχές περιστατικό. Παρά τις προκλήσεις, αναμένουμε να πετύχουμε αύξηση πωλήσεων και EBITDA το 2021.“