«Οι άνθρωποι αισθάνονται περισσότερο πιεσμένοι από ποτέ για να ξοδέψουν χρήματα για τους αγαπημένους τους».
Αντίστροφα μετρησε ο χρόνος για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και ως είθισται πολλοί είναι εκείνοι που θα εκαναν ένα όμορφο δώρο στον αγαπημένο ή την αγαπημένη τους, ενώ άλλοι πάλι θα επιλέξουν να δειπνίσουν σε ένα καλό εστιατόριο.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής κάθε χρόνο η 14η του Φλεβάρη έχει την τιμητική της, ωστόσο όπως αναφέρει δημοσίευμα της New York Post «το… κόστος της αγάπης το 2024 είναι αρκετό για να σας ραγίσει την καρδιά».
«Φουσκώσουν» τις πιστωτικές για μια ξεχωριστή βραδιά
Μια νέα έρευνα από τον ιστότοπο αξιολόγησης καταναλωτών Trustpilot διαπίστωσε ότι το κόστος της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου το 2024 θα ανέλθει κατά μέσο όρο στο δαπανηρό ποσό των 157,52 δολαρίων. Την ίδια ώρα, παρόμοια έκθεση από της Driver Research «εκτοξεύει» το ποσό στα 192 δολάρια, με το δείπνο και τα ποτά στις 14 Φεβρουαρίου να κοστίζουν γύρω στα 154 δολάρια.
Σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας, το κόστος της βραδιάς έχει ανέβει κατά μέσο όρο σε εθνικό επίπεδο κατά 5,2% σε ετήσια βάση. Και για να το πληρώσουν, ένας στους τέσσερις συζευγμένους Millennials στις ΗΠΑ (γεννηθέντες 1991 έως 1996) δήλωσε ότι είναι διατεθειμένος να «φορτώσει» την πιστωτική του κάρτα προκειμένου να καλύψει τα έξοδα της ξεχωριστής αυτής βραδιάς, όπως έδειξε η έρευνα.
«Οι άνθρωποι αισθάνονται περισσότερο πιεσμένοι από ποτέ για να ξοδέψουν χρήματα για τους αγαπημένους τους», ανέφερε μεταξύ άλλων η Alicia Skubick, Chief Customer Officer της Trustpilot που διενήργησε την έρευνα.
Τα στοιχεία της Driver διαπιστώνουν ότι όσοι έχουν σχέσεις διάρκειας ενός έως δύο ετών είναι οι πιο ευάλωτοι στις υψηλές τιμές. Αυτοί θα σπαταλήσουν κατά μέσο όρο 247 δολάρια, ενώ όσοι είναι μαζί λιγότερο από ένα χρόνο θα ξοδέψουν 186 δολάρια. Από την άλλη, σύμφωνα με την έρευνα, όσοι είναι ο ένας στο πλευρό του άλλου για πάνω από 10 χρόνια θα ξοδέψουν περίπου 189 δολάρια για την βραδιά των ερωτευμένων.
Διατεθειμένοι να βάλουν στον «πάγο» άλλες βασικές ανάγκες
Tέλος, εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως το ένα τέταρτο της γενιάς Gen Z (γεννημένοι από το 1997 έως το 2012), όσο και των Millenials, δηλώνουν πρόθυμοι να θυσιάσουν άλλες βασικές του ανάγκες όπως η βενζίνη, το φαγητό και το ενοίκιο προκειμένου να περάσουν μια ρομαντική βραδιά με το ταίρι τους.
Διαβάστε ακόμη:
- Αρχιεπίσκοπος Αθηνών για νομοσχέδιο ομόφυλα: Να γίνει ονομαστική ψηφοφορία
- Γερμανίδα influencer έκανε βόλτα στην Αθήνα και μας έκανε …ρεζίλι
- Άγιος Βαλεντίνος: Η ημέρα των ερωτευμένων μέσα από ένα βίντεο της Φίνος Φιλμ
- Ελένη Χατζίδου – Ετεοκλής Παύλου: Φιλήθηκαν στον «αέρα» για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου