Οι Ιταλοί είναι από τους λίγους που φαίνεται πως ψάχνουν τρόπους να κρατήσουν μερικά χαρακτηριστικά της παλιάς καλής αυτοκίνησης στην εξηλεκτρισμένη εποχή.

Με τα όρια των ρύπων να ορίζουν πλέον τις στρατηγικές όλων των εταιριών και να «κόβουν» δεκάδες κινητήρες, η Ferrari κάνει τα πάντα για να βρει τρόπο να κρατήσει ζωντανό τον V12 κινητήρα της.

Οι μηχανικοί αποφάσισαν πως ο καλύτερος τρόπος είναι να γίνει ο κινητήρας υπερτροφοδοτούμενος, κρατώντας και τους 12 κυλίνδρους, μειώνοντας όμως τα 6,5 λίτρα χωρητικότητάς του. Φυσικά, μαζί με το τούρμπο θα υπάρξει και προσθήκη ενός υβριδικού συνόλου, με στόχο την περαιτέρω μείωση των ρύπων. Πιθανότατα αυτό το νέο σύνολο θα το δούμε για πρώτη φορά στο νέο SUV Purosangue, το οποίο έχει ήδη απαθανατίσει ο φακός να περνάει τις τελευταίες δοκιμές με πλήρες καμουφλάζ.

Πλέον δεν είναι μυστικό πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες τρέχουν να προλάβουν τα όρια των ρύπων που έχει ορίσει η Ε.Ε. Μάλιστα, για αυτόν τον λόγο και η νέα 296 GTB άφησε τον V8 και υιοθέτησε τον υπερτροφοδοτούμενο V6 των 3 λίτρων, ο οποίος έχει και ηλεκτρικό μοτέρ. Σύνολο που αποδίδει εν τέλει 830 ίππους και 730 Nm ροπής. Ένα σχέδιο που πέτυχε και θα χρησιμοποιηθεί τροποποιημένο και στον V12.