Σχεδόν δύο χρόνια από το ντεπούτο του Fenty, του brand που δημιουργήθηκε από την Rihanna και τον οίκο LVMH, ανακοινώθηκε η αναστολή του όσον αφορά το κομμάτι των ενδυμάτων καθώς η πανδημία του κορωνοϊού έχει προκαλέσει την κατάρρευση της ζήτησης για το είδος.
«Η Rihanna και η LVMH αποφάσισαν από κοινού να αναστείλουν τη δραστηριοποίησή τους στον τομέα της ένδυσης, με έδρα την Ευρώπη, εν αναμονή καλύτερων συνθηκών», αναφέρει ο οίκος ειδών πολυτελείας σε σημερινή του ανακοίνωση.
Το λανσάρισμα του brand Fenty τον Μάιο του 2019 προκάλεσε αρκετό θόρυβο, σηματοδοτώντας την σπάνια κίνηση της LVMH να δημιουργήσει μια νέα μάρκα μόδας από το μηδέν σε αντίθεση με την μέχρι τότε συνήθη πρακτική του οίκου να αποκτά επιχειρήσεις με μεγάλη ιστορία και κύρος όπως η παραγωγός της διάσημης σαμπάνιας Moet & Chandon.
Η χρηματοδότηση αναμένεται να δώσει ώθηση στο brand των εσώρουχων και θα επιτρέψει τη διεύρυνση των λιανικών του πωλήσεων μετά την «εκρηκτική» αύξηση εσόδων που κατέγραψε το περασμένο έτος, ανέφερε η ανακοίνωση του fund. Ο στόχος είναι να υποστηρίξουμε το «οικοσύστημα Fenty που εστιάζει στα εσώρουχα, τα καλλυντικά και τα προϊόντα περιποίησης του προσώπου», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Από την άλλη μεριά αναλυτές όπως εκείνοι του Sanford C. Bernstein είναι επιφυλακτικοί εκτιμώντας ότι «τα brands που δημιουργούνται από διασημότητες μπορεί να γίνονται πολύ δημοφιλή πολύ γρήγορα, αλλά η βιωσιμότητά τους είναι αμφισβητήσιμη, καθώς διατρέχουν τον σοβαρό κίνδυνο να αποδειχθούν διάττοντες αστέρες».
Τον Οκτώβριο ο οικονομικός διευθυντής της LVMH μιλώντας για το λανσάρισμα του Fenty clothes είχε δηλώσει ότι «Βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή του λανσαρίσματος και μένει να προσδιορίσουμε ποια είναι η κατάλληλη στιγμή. Πρόκειται για ένα έργο σε εξέλιξη».