H Farizon ανήκει στον Όμιλο Geely, κάτι που σημαίνει ότι επωφελείται από όλη την τεχνογνωσία του Ομίλου, ωστόσο δεν εξαρτάται αποκλειστικά από αυτόν, καθώς έχει τη δική της ανεξάρτητη εμπορική πορεία στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων.
Οι άνθρωποι της κινέζικης εταιρείας δίνουν μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη τεχνολογίας για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και το SuperVan είναι το πιο ουσιαστικό δείγμα της προσπάθειάς τους. Μάλιστα, η Farizon έχει αρχίσει να επεκτείνεται και στην Ευρώπη και σε αυτό το πλαίσιο η ελληνική αντιπροσωπεία παρουσίασε επίσημα το νέο μοντέλο στον Τύπο.
Το SuperVan διατίθεται με μπαταρίες τόσο της Vremet όσο και της CATL. Στην πρώτη περίπτωση έχουν ονομαστική χωρητικότητα 49 kWh (τύπου LFP) και 66 kWh (τύπου NCM), αντίστοιχα. Στη δεύτερη (CATL), έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 82,88 kWh (τύπου LFP) και 106,36 kWh (τύπου NCM), αντίστοιχα.
Η μέγιστη αυτονομία του κυμαίνεται από 208 έως 409 χιλιόμετρα («WLTP»), ανάλογα με την εκδοχή του οχήματος και τον συσσωρευτή. Σε ό,τι αφορά στην απόδοσή του, το αμιγώς ηλεκτρικό SuperVan αποδίδει μέγιστη ισχύ από 102 ίππους έως 272 ίππους, ανάλογα την έκδοσή του. Σχετικά με τη μέγιστη ροπή του, αυτή κυμαίνεται από 134 Nm έως 343 Nm, αντίστοιχα.
Το SuperVan είναι άκαμπτο, ενώ δεν διαθέτει κεντρική κολώνα, κάτι που συμβάλλει στην ευκολότερη πρόσβαση του επαγγελματία στον χώρο φόρτωσης. Η ασφάλεια που προσφέρει είναι υψηλή και έχει επιβεβαιωθεί από αντίστοιχες δοκιμές πρόσκρουσης. Μάλιστα, στον εξοπλισμό του διαθέτει 30 συστήματα ασφάλειας επιβατών και λοιπών χρηστών του δρόμου, όπως και προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού.
Το Farizon SurerVan διατίθεται σε τρεις εκδόσεις ανάλογα με τις διαστάσεις του:
- L1 με μήκος 4.990 χιλιοστά
- L2 με μήκος 5.490 χιλιοστά
- L3 με μήκος 5.990 χιλιοστά
Τέλος, το SuperVan κατασκευάζεται και σε έκδοση μεταφοράς προσωπικού ή ατόμων, όπως και σε επιβατικό για χρήση από ιδιώτες, ενώ σύντομα θα ανακοινωθούν οι τιμές του, με τις παραγγελίες του να ξεκινούν εντός του Φεβρουαρίου.