Στα 3,6 ευρώ τοποθετεί η Euroxx την τιμή στόχο για την Παπουτσάνης, σύμφωνα με νέα έρευνα της χρηματιστηριακής. Το upside (περιθώριο ανόδου) καθορίζεται στο 50% σε σύγκριση με το πιο πρόσφατο κλείσιμο της μετοχής στα 2,4 ευρώ.
Όπως επισημαίνει η Euroxx, το α’ εξάμηνο ήταν ισχυρό για την Παπουτσάνης, λόγω της μεγάλης ζήτησης για τα επώνυμα προϊόντα της εταιρείας, ως αποτέλεσμα του επιτυχημένου rebranding του «ΑΡΚΑΔΙ» στην αγορά οικιακής φροντίδας.
Λαμβάνοντας υπόψη τις σταθερές επιδόσεις α’ εξαμήνου της Παπουτσάνης, καθώς και την επίδραση των νέων συνεργασιών που είναι σε πλήρη εξέλιξη κατά το β’ εξάμηνο, η Euroxx εκφράζει τη βεβαιότητά της ότι η εισηγμένη βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ανταποκριθεί στις εκτιμήσεις στο σύνολο του έτους για αύξηση των EBITDA κατά 21% σε ετήσια βάση, φθάνοντας τα 11,3 εκατ. ευρώ και για καθαρά έσοδα 5,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 36% σε ετήσια βάση.
Σε εξαμηνιαία βάση, τα EBITDA σημείωσαν άνοδο 17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023, φθάνοντας τα 5,1 εκατ. ευρώ, με τα καθαρά κέρδη να καταγράφουν σταθερή αύξηση 32%, στα 2,3 εκατ. ευρώ.
Η κατηγορία των ειδικών βάσεων σαπουνιού είχε τη μεγαλύτερη συνεισφορά στα EBITDA της εταιρείας, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κατά 73% σε ετήσια βάση, φθάνοντας το 1,2 εκατ. ευρώ για το α’ εξάμηνο του 2024, με τα ιδιόκτητα brands να ακολουθούν με αύξηση κατά 50% στα EBITDA κατά 0,83 εκατ. ευρώ.
Οι ιδιόκτητες επωνυμίες (own brands) έχουν σημειώσει εξαιρετική απόδοση από την αρχή του έτους, με πωλήσεις αυξημένες κατά 19% σε ετήσια βάση, υποστηριζόμενες από το brand «ΑΡΚΑΔΙ». Οι πωλήσεις -εκτός του «ΑΡΚΑΔΙ»- αυξήθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση, υπογραμμίζοντας το πλεονέκτημα της εταιρείας από την είσοδό της στις αγορές περιποίησης ρούχων και υγρών πιάτων, με τις πωλήσεις να έχουν ήδη «εκτοξευθεί» κατά 73% σε ετήσια βάση, ενώ η εταιρεία συνεχίζει να επεκτείνει το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο.
Ο συνολικός κύκλος εργασιών ανήλθε στα 31,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ελαφρά μείωση -1,4% σε ετήσια βάση, λόγω της μείωσης της δραστηριότητας στους τομείς των ξενοδοχειακών παροχών και των third-party προϊόντων.
Η πτώση κατά -17% σε ετήσια βάση στις ξενοδοχειακές παροχές οφείλεται στις πιο αδύναμες πωλήσεις προϊόντων φιλοξενίας τρίτων στο εξωτερικό, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι λόγω των εξαιρετικών εφάπαξ παραδόσεων στις αρχές του 2023, ενώ σε θετικό επίπεδο διαμορφώθηκαν οι εξαγωγές των επώνυμων ξενοδοχειακών ειδών της Παπουτσάνης, καθώς διπλασιάστηκαν στο α’ εξάμηνο.
Οι πωλήσεις των third-party προϊόντων μειώθηκαν κατά -10% σε ετήσια βάση, λόγω της ασθενέστερης ζήτησης στις ξένες αγορές, ενώ οι βάσεις ειδικών σαπουνιών αυξήθηκαν κατά 9% και αναμένεται σύμφωνα με τις προβλέψεις της διοίκησης να ενισχυθούν το β’ εξάμηνο, καθώς η εταιρεία επεκτείνει την πελατειακή της βάση.
Διαβάστε ακόμη:
- Τιτάν: «Τσιμεντώνει» κερδοφορία και πάει σφαίρα για Χρηματιστήριο Νέας Υόρκης
- Alpha Bank: Κέρδη 322 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο, μέρισμα 35% – Το μήνυμα Ψάλτη
- Κατερίνα Λάσπα: Στην αμμουδιά με μπικίνι Gucci, ασορτί καπέλο και κορμί φέτες
- Ολυμπιακοί Αγώνες: Τόμας Τσεκόν, o Ιταλός κολυμβητής, είναι για τα social media «ο πιο όμορφος αθλητής»