Η μάχη των συνδρομών στις streaming πλατφόρμες είναι προ των πυλών.

Η αποκάλυψης της στήλης, σύμφωνα με την οποία Alpha και Mega πρόκειται να ζητήσουν από την κυβέρνηση να επιβάλει χρέωση (συνδρομή) στην ΕΡΤ για το ERTFlix, ενεργοποίησε αντανακλαστικά.

Η ΕΡΤ μεγαλώνει το εύρος της απήχησής της με τις νέες παραγωγές σειρών και την ενίσχυση της πλατφόρμας της με ταινίες και πρωτότυπο πρόγραμμα και αυτό προκαλεί αντιδράσεις από τα ελεύθερα κανάλια.

Η διοίκηση της ΕΡΤ βρήκε την ΕΡΤ Υβριδική έτοιμη, όπως βρήκε και ο Κυριάκος Πιερρακάκης σε λειτουργία το ΕΚΟΜΕ.

Και τα δύο εγχειρήματα είχαν την υπογραφή του Λευτέρη Κρέτσου, ο οποίος υπονομεύτηκε από τους «Ομπρελίστας», οι οποίοι έβαζαν διαρκώς εμπόδια στο έργο του.

Και ενώ για το ΕΚΟΜΕ δεν μπορεί να πει κανείς με ακρίβεια τι συνέπειες υπήρξαν από τις αλλαγές που έκανε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, δεν ισχύει το ίδιο και για την ΕΡΤ.

Η διοίκηση της εταιρείας παρέλαβε την ΕΡΤ Υβριδική, που δεν λειτουργούσε, άλλαξε το όνομά της, επιτυχώς, σε ERTFlix, το οποίο σπάει όλα τα ρεκόρ, ανταγωνιζόμενο σε απήχηση τους μεγάλους παίκτες, το Netflix, την Cosmote TV και τη Nova, με πρωτότυπο πρόγραμμα και αγορές από το εξωτερικό.

Διεκδικώντας αύξηση στο ανταποδοτικό τέλος, προσφέροντας μετά το καλοκαίρι του 2024 την απόσυρση από τη διαφήμιση, μετά το Euro και τους Ολυμπιακούς, η διοίκηση της ΕΡΤ ζητάει στην ουσία την ενίσχυση του προγράμματος του ERTFlix, το οποίο, όπως και άλλες πλατφόρμες, έχει το πλεονέκτημα πως μετράει την απήχησή του σε μεγάλα κοινά, σε αντίθεση με το δείγμα των 1.300 νοικοκυριών της Nielsen.

O διαγωνισμός της ΕΡΤ, τον επόμενο μήνα, για την εξασφάλιση νέας τεχνολογίας για την πλατφόρμα ERTFlix θα αυξήσει αυτό το πλεονέκτημα, καθώς η ΕΡΤ θα διαθέτει πλέον και τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, όπως ακριβώς ισχύει και με τις υπόλοιπες πλατφόρμες (Cosmote TV, EON, Netflix).

Είναι φανερό από την πορεία του εγχειρήματος του ΑΝΤ1+ πως από μόνα τους τα ελεύθερα κανάλια δεν μπορούν να μπουν στον ανταγωνισμό, παρά τα στραβά μάτια που κάνει η κυβέρνηση.

Οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί θεωρούν πως αυτός είναι αθέμιτος ανταγωνισμός.

Το Mega έχει ήδη ανοικτό μέτωπο με την ΕΡΤ, ενώ ο Alpha, λόγω της ειδικής σχέσης με τη Nova, θα μπορούσε να συμβάλει σε μια τέτοια καμπάνια.

Διαβάστε ακόμη: