Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, πραγματοποίησε, σήμερα, επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε μία σειρά συναντήσεων με φορείς της πόλης, με κεντρικό θέμα τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, συναντήθηκε με την Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Αθηνά Αηδόνα, με την οποία συζήτησε το νέο «Πράσινο» αμαξοστάσιο της Νέας Ραιδεστού, καθώς και ευρύτερα θέματα που αφορούν τη βελτίωση των συγκοινωνιακών υποδομών της Περιφέρειας.
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του, ο Υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, είχε συνάντηση με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη, όπου τέθηκαν επί τάπητος πέραν των θεμάτων των συγκοινωνιών της πόλης, ο τρόπος εφαρμογής του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), καθώς και η εξέλιξη των έργων του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα αποτελέσει έναν κεντρικό συγκοινωνιακό κόμβο, καθώς θα λειτουργεί ως τερματικός σταθμός του Μετρό, του Σιδηρόδρομου των λεωφορείων και του Προαστιακού.
Στην συνέχεια, ο κ. Οικονόμου πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΘ, Κώστα Ταγγίρη και υπηρεσιακά στελέχη του Οργανισμού, όπου εξετάστηκαν ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Ακολούθως, συζήτησε σε συνάντησή του στα γραφεία του ΟΣΕΘ, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Ιωάννη Τόσκα και τον Πρόεδρο, Ιωάννη Καλογερούδη για τα χρονοδιαγράμματα και τον συντονισμό του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη, την προετοιμασία της δεύτερης φάσης του συγκοινωνιακού χάρτη, ενόψει και της λειτουργίας του Μετρό στην Καλαμαριά, καθώς και τα αποτελέσματα των ελέγχων του ΟΣΕΘ για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.
Ο Υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου, δήλωσε: «Στη Θεσσαλονίκη ήδη κυκλοφορούν πολλά νέα λεωφορεία, ενώ έχουμε εκπονήσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, το οποίο προβλέπει την ενίσχυση του στόλου με ακόμα περισσότερα οχήματα. Παράλληλα, εργαζόμαστε για την ανάπτυξη των απαραίτητων υποδομών, καθώς η εύρυθμη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών απαιτεί σύγχρονα αμαξοστάσια και υποστηρικτικές βάσεις. Σε συνεργασία με την Περιφέρεια, προχωρούμε στη δημιουργία ενός νέου, «πράσινου» αμαξοστασίου στην Νέα Ραιδεστό, το οποίο θα φιλοξενήσει τον στόλο, σύμφωνα με τις σύγχρονες προδιαγραφές βιώσιμης κινητικότητας.
Όσον αφορά το μετρό και τα εισιτήρια, βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο και αντιμετωπίζουμε προκλήσεις, ιδίως με το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ωστόσο, για τη διευκόλυνση των επιβατών, διατηρούμε τα 750 υφιστάμενα σημεία πώλησης, ώστε να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του κοινού και η βιωσιμότητα του συγκοινωνιακού Οργανισμού. Η Θεσσαλονίκη αλλάζει, και οι πολίτες ήδη αντιλαμβάνονται τη βελτίωση. Με σταθερά βήματα, σχεδιάζουμε την επόμενη ημέρα και είμαι αισιόδοξος ότι μέσα στο 2025, οι αστικές συγκοινωνίες θα έχουν φτάσει σε ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο, προσφέροντας στους Θεσσαλονικείς σύγχρονες και αξιόπιστες μετακινήσεις».