search

ΣΠΟΡ

Έκλεισε στο YoutubeTV της Google το πακέτο συνδρομής του Sunday Ticket του NFL

Το National Football League ανακοίνωσε ότι το πακέτο συνδρομής του Sunday Ticket θα μεταφερθεί στο YouTube TV της Google από την επόμενη σεζόν.

NFL

Το National Football League ανακοίνωσε ότι το πακέτο συνδρομής του Sunday Ticket θα μεταφερθεί στο YouTube TV της Google από την επόμενη σεζόν, σηματοδοτώντας τη δεύτερη συμφωνία του πρωταθλήματος για τα δικαιώματα πολυμέσων με μια υπηρεσία ροής.

Το YouTube TV θα πληρώνει περίπου $2 δισεκατομμύρια ετησίως για τα δικαιώματα του πακέτου Sunday Ticket, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Στην αρχή της σεζόν 2023-24, το Sunday Ticket θα είναι διαθέσιμο με δύο τρόπους,

  1. ως πρόσθετο πακέτο στο YouTube TV και
  2. ως αυτόνομη επιλογή a-la-carte στα κανάλια YouTube Primetime, η οποία επιτρέπει να εγγραφεί κανείς σε υπηρεσίες μεμονωμένης ροής και κανάλια καθώς και παρακολούθηση ταινιών.

Η τιμολόγηση δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.

Φεύγουν απο την DirecTV τα δικαιώματα του Sunday Ticket

Η DirecTV είχε τα δικαιώματα του Sunday Ticket από το 1994, πληρώνοντας $1,5 δισεκατομμύρια ετησίως για αυτά από την τελευταία ανανέωση το 2014. Η εταιρία δεν υπέβαλε προσφορά για να διατηρήσει το συμβόλαιό της.

Ωστόσο, ο πάροχος δορυφορικής τηλεόρασης ήταν ανοιχτός στο να προσφέρει ακόμα τα παιχνίδια για εμπορικές εγκαταστάσεις, όπως μπαρ και εστιατόρια, παρόμοια με τη συμφωνία του με την Amazon για το «Ποδόσφαιρο της Πέμπτης το βράδυ», σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Ένα προϊόν μόνο για τις ΗΠΑ, το Sunday Ticket είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι θαυμαστές μπορούν να παρακολουθήσουν ζωντανά απογευματινά παιχνίδια NFL.

Σημειώνεται ότι είναι το τελευταίο πακέτο NFL για ανανέωση δικαιωμάτων πολυμέσων.

Πέρυσι το CBS της Paramount, Fox και το NBC της Comcast συμφώνησαν να πληρώνουν περισσότερα από $2 δισεκατομμύρια ετησίως για πακέτα διάρκειας 11 ετών, ενώ η Disney πληρώνει περίπου $2,7 δισεκατομμύρια ετησίως για το Monday Night Football.

Διαβάστε ακόμη: