Στην έκθεση θα υπάρχουν προσωπικά αντικείμενα που θα εμφανιστούν για πρώτη φορά στο κοινό, όπως η πρώτη της ηλεκτρική κιθάρα και χειρόγραφα σημειωματάρια και στίχους. Η έκθεση δεν εξερευνά μόνο τη σπουδαία της μουσική προσωπικότητα αλλά και την αίσθηση της μόδας που είχε, όσο και τη μόδα που δημιούργησε με τις στιλιστικές της επιλογές.

Η Priya Khanchandani, επικεφαλής των επιμελητών του μουσείου δήλωσε ότι η έκθεση θα επικεντρωθεί στην ιστορία της ως σοβαρής μουσικού, κάτι που ο θόρυβος γύρω από τις ιστορίες των ναρκωτικών και της προσωπικής της ζωής δεν είχε προβληθεί στα μέσα ενημέρωσης και είχε μειώσει πραγματικά την κληρονομιά της. Η συναρπαστική έκθεση θα περιλαμβάνει μια παρουσίαση των ρούχων της Γουαϊνχάουζ και μια εξερεύνηση της αισθητικής της, με αντικείμενα όπως η κόκκινη τσάντα Moschino και το κίτρινο φόρεμα Preen που φόρεσε στα βραβεία Brit 2007.

Το Μουσείο Design του Λονδίνου ανακοίνωσε τη μεγάλη έκθεση για την Έιμι Γουαϊνχάουζ

Η έκθεση περιλαμβάνει επίσης μια εγκατάσταση εμπνευσμένη από το στούντιο Metropolis στο οποίο ηχογράφησε η Γουαϊνχάουζ, σχεδιασμένη από την καλλιτέχνη Chiara Stephenson και θα διαθέτει διαφορετικά δωμάτια που εστιάζουν στη μουσική, το στιλ και τις επιρροές της. Το «φινάλε» της έκθεσης είναι ένας καθηλωτικός ημικυκλικός χώρος όπου πολλαπλές φιγούρες της Έιμι που δημιουργήθηκαν από υπολογιστή και χειρόγραφο υλικό από το αρχείο της μετατρέπονται σε κινούμενη εικόνα από το Studio Moross.

Το Μουσείο Design του Λονδίνου ανακοίνωσε τη μεγάλη έκθεση για την Έιμι Γουαϊνχάουζ

Ανάμεσα στα εκθέματα είναι η πρώτη της ηλεκτρική κιθάρα, μια  Daphne blue Fender Stratocaster που χρησιμοποίησε στην κυκλοφορία του πρώτου της άλμπουμ, Frank. Ενώ θα αναφέρεται λεπτομερώς πώς η Winehouse έγραψε και ηχογράφησε το τελευταίο της άλμπουμ Back to Black, που την έκανε διεθνή σταρ. Η φίλη και δημιουργική διευθύντρια της Γουαϊνχάουζ Naomi Parry, η οποία εργάστηκε ως ειδική σύμβουλος στο έργο, είπε ότι ελπίζει πως η έκθεση θα καθορίσει σαφώς την Έιμι ως καλλιτέχνη και όχι ως απεικόνιση των μέσων ενημέρωσης. «Ελπίζω ότι αυτή είναι η οριστική αφήγηση και ότι δίνει την ευκαιρία στο νεότερο κοινό της να τη ζήσει, γιατί δεν πρόκειται ποτέ να τη δει στη σκηνή»