Η eBay δημιούργησε μια ειδική σελίδα, αφιερωμένη στο πρόγραμμα Export Revival, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, με αφορμή την επιτυχή ολοκλήρωσή του. Το πρόγραμμα αποτελεί μέρος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας της εταιρίας να εκπαιδεύσει τις εταιρίες, που δραστηριοποιούνται στον χώρο της λιανικής, να γίνουν κυρίαρχες στις διαδικτυακές πωλήσεις προς χώρες του εξωτερικού. Ο στόχος της σελίδας είναι να αναδείξει τις δυνατότητες που διαθέτουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις για τις εξαγωγές των προϊόντων τους. Παράλληλα να αναδείξει την Αθήνα ως μία πολλά υποσχόμενη περιοχή για εξαγωγές και να μοιραστεί τις ιστορίες των Ελλήνων πωλητών, που συμμετείχαν στο πρόγραμμα.

 

Συνολικά, περισσότεροι από 100 ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προχώρησαν σε αίτηση συμμετοχής για το πρόγραμμα Export Revival, 67 εκ των οποίων είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εκπαίδευση από τους τοπικούς συνεργάτες της eBay. Τρεις από τους επιχειρηματίες – ο Ηλίας Ρίτσιος, ο Μιχάλης Αχταμόν και ο Μιχάλης Τοκατλίδης – μοιράστηκαν τις ιστορίες τους και την εμπειρία τους από το πρόγραμμα, μέσα από τρία βίντεο, που είναι διαθέσιμα στην διαδικτυακή σελίδα. Μολονότι, πουλάνε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων (Εκκλησιαστικά Είδη, Σπάνια Συλλεκτικά Αντικείμενα, Ρούχα & Αξεσουάρ), οι τρεις πωλητές είχαν έναν κοινό στόχο: να διευρύνουν διαδικτυακά τη δραστηριότητά τους, προσεγγίζοντας ένα κοινό αγοραστών πάνω από 183 εκατ. παγκοσμίως. Στα βίντεο, αναφέρουν πληροφορίες σχετικά με τις επιχειρήσεις τους, τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν από την πορεία τους στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, καθώς και τα αποτελέσματα που κατάφεραν μέσα από τη συνεργασία τους με την eBay.

Όπως τονίζει και ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής της eBay για τις Παγκόσμιες Αναδυόμενες Αγορές «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με τα αποτελέσματα του προγράμματος Export Revival στην Αθήνα. Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε πριν το ξέσπασμα της πανδημίας και βοήθησε τις ελληνικές ΜμΕ να ξεκινήσουν την εμπορική τους δραστηριότητα στην eBay, αναπτύσσοντας τις επιχειρήσεις τους, παρά τους περιορισμούς και την αβεβαιότητα που αντιμετώπισαν. Από την έναρξη του προγράμματος, οι συμμετέχοντες προχώρησαν στη δημιουργία συνολικά 5.000 καταχωρήσεων. Οι κορυφαίες κατηγορίες των προϊόντων, που πωλούν, αφορούν σε: Συλλεκτικά Αντικείμενα/ Εκκλησιαστικά και Πνευματικά είδη, Μόδα, Κοσμήματα & Ρολόγια, Υγεία & Ομορφιά, Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων, Είδη Σπιτιού & Κήπου, Ηλεκτρονικά είδη, Εξοπλισμός & Υλικά για διάφορες παραγωγές και βιομηχανίες. Οι πλειοψηφία των αγοραστών προέρχονται από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ελλάδα. Ακόμη, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τους συνεργάτες μας για την ουσιαστική συνεργασία, ευελπιστώντας να συνεχιστεί ώστε να ωθήσουμε ακόμη περισσότερες ελληνικές ΜμΕ να έχουν πρόσβαση σε νέους πελάτες ανά τον κόσμο.»