Σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας, η οποία αξιοποίησε στοιχεία τις περιόδου 16 Νοεμβρίου – 7 Δεκεμβρίου για τα έτη 2019 και 2020, οι αγαπημένες κατηγορίες που σημείωσαν μεγαλύτερη ανάπτυξη, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, όπως διαμορφώθηκαν από τις αγορές των Ελλήνων καταναλωτών την παραμονή των Χριστουγέννων είναι: φώτα με αύξηση 17,5%, νυχτικά με αύξηση 123,1%, χαλκομανίες και αυτοκόλλητα τοίχου με αύξηση 90,9%, στεφάνια, γιρλάντες και φυτά με αύξηση 242,9%, λοιπά προϊόντα σχετικά με χριστουγεννιάτικη διακόσμηση με αύξηση 142,9%, ημερολόγια με αύξηση 220% και μαξιλάρια με αύξηση 900%.

Για τη χρονιά 2020, μερικά από τα πιο ακριβά δώρα ήταν ένα σπάνιο και πρωτότυπο χριστουγεννιάτικο στολίδι που απεικονίζει ένα σπίτι στον Βόρειο Πόλο με πίστα για έλκηθρα που αγοράστηκε στην τιμή των 368 δολαρίων και ένα επιτραπέζιο στροβιλοδρόμιο με 50 χαρακτήρες από τη Disney σε μορφή χριστουγεννιάτικου δέντρου, που αγοράστηκε στην τιμή των 327 δολαρίων.