Με την εξαγορά της AXA Ασφαλιστικής από τον όμιλο Generali, η Generali ενισχύει αποφασιστικά τη θέση της στην τοπική αγορά αποτελώντας τον δεύτερο μεγαλύτερο όμιλο στον τομέα των γενικών ασφαλίσεων και τον τρίτο στον τομέα της ασφάλισης υγείας.
Αυτό αναφέρει σε συνέντευξη του στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής, ο διευθύνων σύμβουλος της Generali Hellas κ. Πάνος Δημητρίου προσθέτοντας ότι αυτή εξαγορά επιβεβαιώνει τη στρατηγική επιλογή του Ομίλου μας να επενδύσει περαιτέρω στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Βέβαια όπως τόνισε ο κ. Δημητρίου στη συνέντευξή του η συμφωνία εξαγοράς της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, ήρθε μετά από πολλά χρόνια σταθερής οργανικής ανάπτυξης της Generali που οδήγησε στον υπερδιπλασιασμό του μεριδίου της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Μόνο την τελευταία δεκαετία από το 2010 μέχρι και το 2019- ένα χρονικό διάστημα στη διάρκεια του οποίου η συνολική παραγωγή ασφαλίστρων της χώρας μειώθηκε λόγω της οικονομικής κρίσης κατά 23%- η παραγωγή ασφαλίστρων της Generali στηριζόμενη αποκλειστικά στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, αυξήθηκε κατά 40%.
«Αυτό είναι το δικό μας success story στην ασφαλιστική αγορά, των εργαζόμενων στην εταιρεία, των συνεργατών μας. Είναι επίσης το αποτέλεσμα των ποιοτικών υπηρεσιών, που προσφέρουμε και της εμπιστοσύνης που μας δείχνει ο πολίτης», ο ασφαλισμένος, υπογράμμισε ο κ. Δημητρίου.
Ο διευθύνων σύμβουλος τηςGenerali πρόσθεσε ότι η εξαγορά της AXA Ασφαλιστικής από την Generali είναι προ όφελος και των ασφαλισμένων καθώς «μέσα από επιτυχημένες εξαγορές και συγχωνεύσεις οι ασφαλιστικές εταιρίες αυξάνουν τα οικονομικά τους μεγέθη, καταγράφουν οικονομίες κλίμακας, ενισχύουν την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητά τους».
Αναφερόμενος επίσης στις μελλοντικές εξελίξεις στην αγορά και τα κανάλια επαφής με τους πελάτες ο κ. Δημητρίου είπε ότι ο πολίτης «θα ασφαλίζεται αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που του παρέχει η τεχνολογία, προκειμένου να ενημερώνεται πριν επιλέξει αυτό που του ταιριάζει. Είναι χαρακτηριστικό από τις έρευνες που διεξάγονται, ότι οι πελάτες αναζητούν από την ασφάλισή τους απλή και κατανοητή γλώσσα, χωρίς ψιλά γράμματα, εξυπηρέτηση 24/7 και ψηφιακά εργαλεία. Θέλουν όμως και την ανθρώπινη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Δείκτες, να σημειώσω, στους οποίους η Generali καταγράφει υψηλή ικανοποίηση πελατών. Έτσι, λοιπόν, ο πελάτης του αύριο θα αξιοποιεί τα ψηφιακά εργαλεία για την ενημέρωση, την ευκολία και την online έρευνά του, αλλά θα επιδιώκει πάντα και τη συμβουλή του ασφαλιστή. Αρκεί ο ασφαλιστής να είναι σταθερά δίπλα του, διά ζώσης αλλά και ψηφιακά».
Να σημειωθεί ότι η Generali έχει συνάψει και συμφωνία μεγάλης χρονικής διάρκειας bancassurance με την Alpha Bank,
Παράλληλα, ήδη η Generali έχει επενδύσει σε τεχνολογικά εργαλεία που αυξάνουν την ταχύτητα εξυπηρέτησης, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και απλοποιώντας τις διαδικασίες ασφάλισης. Μάλιστα μέσω από το «Generali Caring Insurance Ecosystem», που είναι ένα καινοτόμο μανιφέστο της εταιρίας, προβλέπονται μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες πρόληψης και ευ ζην, που αλληλοεπιδρούν παρέχοντας μια ολοκληρωμένη λύση για τον πελάτη, η οποία απαντά σε κάθε σύγχρονη ανάγκη του.
Τέλος αναφερόμενος στις επικείμενες αλλαγές στην επικουρική ασφάλιση, ο κ. Δημητρίου σημειώνει ότι «οι αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση αφορούν στην εισαγωγή στοιχείων κεφαλαιοποιητικού χαρακτήρα στην επικουρική ασφάλιση, μέσω του ατομικού λογαριασμού. Πιστεύουμε ότι σε κάθε περίπτωση η ασφαλιστική αγορά θα πρέπει να είναι μέρος της λύσης. Είναι σκόπιμο να ανοίξει ένας δημόσιος διάλογος, με συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, προκειμένου να διασφαλιστεί μια βιώσιμη λύση».