Η Deutsche Telekom AG επέλεξε τη Nokia Oyj για την ανάπτυξη περισσότερων από 3.000 σημείων ανοικτού δικτύου στη βόρεια Γερμανία, δήλωσε την Τετάρτη ο φινλανδικός πάροχος εξοπλισμού.
Το deal αποτελεί μία εμπορική, μεγάλης κλίμακας ανάπτυξη του OpenRAN, μίας τεχνολογίας που επιτρέπει στους φορείς εκμετάλλευσης τηλεπικοινωνιών να επιλέγουν εξαρτήματα από διαφορετικούς προμηθευτές, αντί να αγοράζουν ολόκληρο τον εξοπλισμό από έναν μόνο προμηθευτή.
Η τεχνολογία της Nokia θα συνδεθεί με τους ραδιοπομπούς της Fujitsu. Σύμφωνα με το Bloomberg, ο γερμανικός φορέας εκμετάλλευσης είχε ήδη χρησιμοποιήσει τη Nokia και τη Fujitsu για την ανάπτυξη τοποθεσιών OpenRAN στη χώρα.
Με την αναβάθμιση της συνεργασίας θα αντικαταστήσει τον καθιερωμένο προμηθευτή, την Huawei, με την τεχνολογία της Nokia που είναι συμβατή με το OpenRAN, δήλωσε η Deutsche Telekom.
Η συμφωνία έρχεται αφότου η Nokia έχασε τη συμφωνία ύψους 14 δισ. δολαρίων για την ανάπτυξη του OpenRAN για την αμερικανική εταιρεία AT&T Inc. από την ανταγωνίστρια Ericsson AB. Ήταν ένα σημαντικό πλήγμα για τον φινλανδικό φορέα, ειδικά από τη στιγμή που είχε «αγκαλιάσει» το OpenRAN.
«Ενώ άλλοι μιλούν για το OpenRAN, η Nokia το κάνει στην πραγματικότητα και το κάνει σε μεγάλη κλίμακα», δήλωσε ο Tommi Uitto, πρόεδρος της Nokia για τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. «Πρόκειται για μία σημαντική συμφωνία για τη Nokia, καθώς μας επέλεξε ο μεγαλύτερος φορέας εκμετάλλευσης δικτύου στην Ευρώπη για να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας», συμπλήρωσε.
Ο αναλυτής της JPMorgan, Sandeep Deshpande, έγραψε σε σημείωμά του ότι 3.000 σταθμοί είναι περίπου το 10% ή λιγότερο του δικτύου της Deutsche Telekom στη Γερμανία. «Ωστόσο, δείχνει ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Nokia εξετάζεται από τους πελάτες που το αφαίρεσαν κατά τη μετάβαση στο 5G», πρόσθεσε.
Διαβάστε ακόμη:
- Κτηματολόγιο: Τι θα γίνει με όσους δεν υποβάλουν δήλωση
- Νίνο: Αν η δική μου κοπέλα μιλάει με κάποιον στα μηνύματα και δεν το ξέρω, τελειώσαμε, είναι απιστία
- Deutsche Bank: Αυξάνει τις τιμές-στόχους για Τράπεζα Πειραιώς και Alpha Bank
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Για πόσες ημέρες θα είναι δωρεάν οι μετακινήσεις