Κατά 25,9% αυξήθηκαν τα οργανικά έσοδα για το α’ τρίμηνο 2022 , χωρίς τις αγορές της Ρωσίας και της Ουκρανίας, όπως ανακοίνωσε η Coca Cola HBC.
Η Coca-Cola HBC AG γνωστοποίησε σήμερα την εικόνα βασικών οικονομικών μεγεθών για το πρώτο τρίμηνο του 2022:
– H εστιασμένη εκτέλεση της στρατηγικής οδήγησε σε ευρεία ανάπτυξη, με την οργανική να φτάνει 24,2% στο πρώτο τρίμηνο
– Αύξηση οργανικών εσόδων πρώτου τριμήνου χωρίς Ρωσία και Ουκρανία +25,9%
– Διαρκής ισχύς στον τομέα των Αναδυόμενων παρά τις δύσκολες συνθήκες
– Τα κέρδη μετοχών αξίας επιταχύνθηκαν, με Sparkling +240 μ.β. και NARTD +190 μ.β.. Οι όγκοι συνέχισαν να αυξάνονται.
«Συνεχίζουμε να παρέχουμε επείγουσα υποστήριξη και οικονομική ανακούφιση στους ανθρώπους μας και τις οικογένειές τους που έχουν πληγεί από τις συγκρούσεις και την ανθρώπινη τραγωδία στην Ουκρανία. Επιπλέον, μαζί με την The Coca-Cola Company, το The Coca-Cola Foundation και άλλους εμφιαλωτές, έχουμε δεσμεύσει 15 εκατομμύρια δολάρια για να στηρίξουμε τις προσπάθειες ανθρωπιστικής βοήθειας στην περιοχή», αναφέρει η εισηγμένη.
Η αύξηση του οργανικού όγκου κατά 11,3% συνεχίζει να οφείλεται σε κατηγορίες προτεραιότητας στο χαρτοφυλάκιο 24/7: Sparkling +10,0%, χαμηλή/καθόλου ζάχαρη +45,3%; Αφρώδης για ενήλικες +22,9%; και ενεργειακά +31,7%
Η τιμολόγηση και άλλες ενέργειες διαχείρισης ανάπτυξης εσόδων οδήγησαν σε αύξηση των οργανικών εσόδων ανά κιβώτιο κατά 11,6% με τη βελτίωση του μείγματος κατηγορίας, πακέτου και καναλιών. Και οι τρεις τομείς κινήθηκαν βάσει σχεδίων τιμολόγησης για τη διαχείριση αυξημένων πληθωριστικών πιέσεων χωρίς αρνητικές επιπτώσεις στους όγκους.
Η Αίγυπτος πρόσθεσε σχεδόν 12 ποσοστιαίες μονάδες στην αναφερόμενη αύξηση του όγκου και 7 ποσοστιαίες μονάδες στα αναφερόμενα καθαρά έσοδα από πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο. Η ενοποίηση της επιχείρησης προχωρά καλύτερα από τις προσδοκίες από τις προσδοκίες.
Όπως ανακοινώθηκε προηγουμένως, η εταιρεία είναι σε στενή ευθυγράμμιση με την The Coca-Cola Company για την εφαρμογή της απόφασης να αναστείλει τις δραστηριότητές της στη Ρωσία.
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι από τις 8 Μαρτίου σταματήσαμε τις παραγγελίες για συμπυκνώματα στη Ρωσία και σταματήσαμε τις επενδύσεις στην αγορά».
Ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
Είμαστε βαθιά θλιμμένοι από την ανείπωτη τραγωδία και τον συνεχιζόμενο ανθρώπινο πόνο στην Ουκρανία. Στεκόμαστε στο πλευρό των συναδέλφων μας και όλων όσων επηρεάζονται. Συνεχίζουμε να δίνουμε προτεραιότητα στην ασφάλεια των ανθρώπων μας και των οικογενειών τους και παρέχουμε πρακτική και οικονομική υποστήριξη, καθώς και δωρεές για ανθρωπιστική βοήθεια στην πληγείσα περιοχή.
Παράλληλα, οι άνθρωποι της Coca-Cola HBC συνέχισαν να εφαρμόζουν τη στρατηγική ανάπτυξης μας, παρέχοντας ισχυρή ανάπτυξη, η οποία ήταν καλά ισορροπημένη μεταξύ του όγκου και των εσόδων ανά κιβώτιο.
Το πληθωριστικό περιβάλλον έχει ενταθεί και αυτός είναι ο λόγος που χαίρομαι που βλέπω την αποτελεσματική χρήση των δυνατοτήτων διαχείρισης της ανάπτυξης εσόδων, συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης, να είναι ορατή στην απόδοσή μας. Υπάρχουν πολλά άλλα σημαντικά σημεία του τριμήνου, όπως η υποδοχή της Αιγύπτου στον Όμιλο, οι συνεχιζόμενες ισχυρές επιδόσεις από τα Sparkling και τα ενεργειακά και, ειδικότερα, η πολύ ισχυρή απόδοση του μεριδίου αγοράς που συνέχισε να επιταχύνεται το 1ο τρίμηνο.