Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, είναι η εποχή της… κάλτσας.

Το ταπεινό αυτό ρούχο, το οποίο έχει μικτή φήμη ως δώρο, συνήθως ανεβαίνει στην κορυφή των διαγραμμάτων πωλήσεων κατά τη διάρκεια των διακοπών. Φέτος λαμβάνει μια επιπλέον ώθηση καθώς οι καταναλωτές, που έχει πληγεί από τον υψηλό πληθωρισμό  επιλέγουν πλέον την πρακτικότητα αντί για τη κομψότητα.

Όπως γράφει η Wall Street Journal, οι κάλτσες είναι τα κορυφαία είδη ένδυσης της περιόδου των γιορτών και σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Circana, αποτελούν περίπου το ένα τρίτο όλων των ειδών ένδυσης που αγοράζονται. Η Circana αναμένει ότι οι πωλήσεις καλτσών θα ξεπεράσουν τις άλλες κατηγορίες ενδυμάτων αυτή τη σεζόν, υποβοηθούμενη από τη σχετική προσιτή τιμή και την τάση τους να είναι μια παρορμητική αγορά.

«Οι κάλτσες μπορεί να είναι μια από τις λίγες κατηγορίες που θα αναπτυχθούν αυτές τις γιορτές λόγω της στροφής στα βασικά», δήλωσε στη WSJ η Maria Rugolo, αναλύτρια της βιομηχανίας ένδυσης Circana. «Βλέπουμε πράγματα όπως τα εσώρουχα επίσης να πηγαίνουν καλά φέτος ».

Εκρηκτική αύξηση

Και βέβαια ο χειμώνας έχει την τιμητική του. Η Walmart ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις καλτσών αυξήθηκαν περισσότερο από 40% τους τελευταίους τρεις μήνες του περασμένου έτους σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο και περισσότερο από 85% τον Δεκέμβριο από τον Νοέμβριο του 2022. Η μάρκα καλτσών Smartwool με έδρα το Ντένβερ πουλάει 2 ½ φορές περισσότερο όγκο τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο από ό, τι τους άλλους μήνες. Πέρυσι, το ένα τέταρτο όλων των καλτσών που πωλήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους αγοράστηκαν τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με την Circana.

Οι υπερασπιστές του συγκεκριμένου είδους έχουν πολλούς λόγους για τους οποίους λένε ότι οι κάλτσες είναι ένα τέλειο δώρο και η κορυφή της λίστας είναι η ευελιξία . Μπορεί να γεμάτες με άλλο μικροπράγματα, ένα αυτόνομο δώρο, μέρος ενός καλαθιού δώρου ή μια παρορμητική αγορά.

Διαβάστε ακόμη: