Ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, τόνισε ότι «ένα χρόνο μετά τη θεσμοθέτηση του τηλεφωνικού αριθμού 1555 έχουν απαντηθεί 2,6 εκατ. κλήσεις, ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν μόνο 1,38 λεπτά, ενώ το 99,5% των περιπτώσεων έχει διευθετηθεί, απαντηθεί με θετική ή κάποιες φορές αρνητική έκβαση».
Ο κ. Χατζηδάκης σημείωσε ότι «το 1555 βραβεύθηκε πέρυσι ως το τηλεφωνικό κέντρο της χρονιάς από το σχετικό οργανισμό που ασχολείται με την εξυπηρέτηση των πελατών. 8 στους 10 πολίτες είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του».
«Τελείωσε το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα μπροστά, κι αυτό είναι ένα κομμάτι της κοινωνικής πολιτικής μας» τόνισε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Όπως διευκρίνισε ο Κωστής Χατζηδάκης, «το κόστος του 1555 είναι 12 εκατ. ευρώ σε σχέση με το σύνολο των κοινωνικών δαπανών, είναι ένα ελάχιστο ποσοστό. 1.000 άνθρωποι δουλεύουν καθημερινά για όλη αυτή την ιστορία από τον ΕΦΚΑ, τον ΟΠΕΚΑ και τις εταιρείες που έχουν αναλάβει το έργο». Υπενθύμισε επίσης ότι υπάρχουν και υπηρεσίες όπως τα ηλεκτρονικά ραντεβού ή ηλεκτρονική απάντηση ή απάντηση μέσω βίντεο, το ηλεκτρονικό δωμάτιο επικοινωνίας.
Ένας χρόνο λειτουργίας του 1555
Υπενθυμίζεται ότι στις 29 Ιουλίου του 2021 τέθηκε σε λειτουργία το νέο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, με σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποίησε τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος στο Υπουργείο, και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.
Ο ενιαίος αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών για τον ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ τέθηκε σε λειτουργία την Πέμπτη 29 Ιουλίου του 2021, ενώ τον Σεπτέμβριο άρχισαν σταδιακά να εντάσσονται όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο την συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, είχε δηλώσει: «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και 10ετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους».