H BMW επιμένει στα γρήγορα station wagon και η σημερινή γενιά της Μ5 δεν αποτελεί εξαίρεση. Αν και στη χώρα μας τα station wagon, όχι μόνο τα γρήγορα, αλλά συνολικά δεν έχουν ιδιαίτερη απήχηση, στην υπόλοιπη Ευρώπη, παραμένουν δημοφιλή, παρόλη την επέλαση των SUV.

Η BMW έχοντας παρουσιάσει πριν μερικούς μήνες τη νέα sedan Μ5, προχώρησε και στην αποκάλυψη της station wagon έκδοσης, ή Touring οπως τις ονομάζει η γερμανική εταιρεία.

Όπως και η sedan έκδοση, έτσι και η Touring εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα, 4.4 λίτρων που αποδίδει 585 ίππους, που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 197 ίππων, με τη συνολική απόδοση του συστήματος να φτάνει τους 727 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής, με την εντυπωσιακή, τυποποιημένη κατανάλωση των 2 λίτρων/100χλμ. Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές για αυτοκίνητου τέτοιου μεγέθους, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε 3.6 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 306 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 67 χλμ, ενώ η M5 Touring μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά μέχρι και τα 140 χλμ./ώρα.

Η κίνηση μεταδίδεται γενικά στους τέσσερις τροχούς, με περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, ενώ αν το επιθυμεί ο οδηγός, μπορεί να το μετατρέπψει σε πισωκίνητο, μέσω του M Drive και του DSC.

Φυσικά η κυριότερη διαφορά με τη sedan εστιάζεσαι στο πίσω μέρος, που είναι μυώδες και γεμάτο ακμές, με τις τέσσερις εξατμίσεις να δεσπόζουν στα άκρα του αμαξώματος. Ο χώρος αποσκευών με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους είναι 500 λίτρα, ενώ όταν αναδιπλωθούν, φτάνει τα 1.630 λίτρα. Η πίσω πόρτα ανοίγει και κλείνει αυτόματα, με την M5 Touring να διαθέτει ελκτική ικανότητα 2.000 κιλών.

Ο εξοπλισμός, είναι φυσικά υπέρ-πλήρης, ενώ από τα, προαιρετικά, στοιχεία του εξοπλισμού που προκαλούν εντύπωση είναι η δυνατότητα να παρκάρεις την M5 Touring, μέσω… κινητού τηλεφώνου, έξω από το αυτοκίνητο, σαν βιντεοπαιχνίδι.

Διαβάστε ακόμη: