H σειρά Gran Coupe στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις είναι διαθέσιμη ως i4 eDrive 40 καθώς και i4 M50. Tα δύο αυτά ηλεκτρικά μοντέλα αναπτύχθηκαν σε μια υπάρχουσα πλατφόρμα της γερμανικής εταιρίας, που «φιλοξενεί» μοντέλα από θερμικούς κινητήρες και υβριδικά συστήματα μέχρι αμιγώς ηλεκτρικά.

Γιαυτό ακριβώς τον λόγο στο εσωτερικό υπάρχει τούνελ. Τα αυτοκίνητα που φέρουν σχεδιαστικές διαφορές (μάσκα, προφυλακτήρας, διαστάσεις ελαστικών, για να ξεχωρίζουν) σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.783 χλστ./1.852 χλστ./1.448 χλστ. με μεταξόνιο 2.856 χλστ. με χώρο αποσκευών 470 λίτρων. Στο αυτοκίνητο αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι το εσωτερικό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής σε ενιαίο σύνολο 14.9 ιντσών με πολύ καλή ευκρίνεια των γραφικών και φυσικά ποιότητα που ξεχωρίζει.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η έλλειψη μπουτόν στο ταμπλό. Στη βάση της κονσόλας υπάρχει ο γνωστός επιλογέας joy-stick και για τις ηλεκτρικές εκδόσεις και το μπουτόν για να έρθει στη «ζωή» ο ηλεκτροκινητήρας. Ένας για την έκδοση i4 eDrive 40 και δύο για τον «πύραυλο» i4 M50.

Και τα δύο αυτοκίνητα φέρουν μπαταρία 84 kWh, βάρους 576 κιλών κατασκευής Samsung, όπου σε σύνδεση με ταχυφορτιστή για το 10-80% απαιτείται περίπου 30 λεπτά ενώ σε ταχυφορτιστή και για διάστημα 10 λεπτών η μεν i4 eDrive 40 προσθέτει 160 χλμ., επιπλέον αυτονομία, και η M50 140 χλμ. ενώ η ώρα για την πλήρη φόρτιση σε φορτιστή με την μπαταρία στο «0» απαιτείται γύρω στις 8.30 ώρες.

H i4 eDrive 40 έχει ισχύ 340 ίππων με ροπή 430 Nm με αυτονομία όπως αναγράφει η εταιρία 590 χλμ. με κατανάλωση 19.1 -16.1 kWh/100 με τελική 190 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 5.7 δευτ. Η Μ50 φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 544 ίππων με ροπή 795 Nm, με ισχύ 190 kW στον μπροστινό άξονα και 230 στον πίσω κάνοντας την Μ50 τετρακίνητη με κατανομή βάρους 48:52 ενώ η «απλή» i4 eDrive 40 είναι 45:55.

Η τελική στην M50 ανέρχεται στα 225 χλμ./ώρα, με 3.9 δευτ. χρόνο για τα 0-100 με 521 χλμ. αυτονομία και κατανάλωση μεταξύ 22.5-18 kWh/100 χλμ. Για την Μ50 να σημειώσουμε ακόμα τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 255/35 για μπροστά και 285/30 για πίσω. Οδηγήσαμε για λίγα χλμ. την i4 eDrive 40 που έχει έναν ήχο στην καμπίνα λες και πρόκειται για θερμικό κινητήρα.

Φυσικά οι πεζοί δεν ακούνε αυτόν τον θόρυβο καθώς τα ηλεκτρικά κινούνται αθόρυβα, αλλά εκκινεί σαν σαΐτα έχοντας ένα σύστημα διεύθυνσης με γεμάτη αίσθηση (πάντα τα BMW πρόσφεραν αυτήν την αίσθηση) και σκεφτείτε πώς θα πηγαίνει η Μ50, που προσεχώς θα τη «βάλουμε» στο χέρι μας. Όσο για τις τιμές, η i4 eDrive 40 «παίζει» στα 54.850 ευρώ και η Μ50 στα 69.750 ευρώ, τιμές χωρίς τα κίνητρα του νέου κύκλου «κινούμαι ηλεκτρικά» που θεωρητικά θα ξεκινήσει τον Απρίλιο βάσει πληροφοριών.