Την καλύτερη εορταστική περίοδο εδώ και μια δεκαετία φαίνεται πως είχαν οι μάρκες ειδών πολυτελείας Richemont, Burberry και Prada. H Burberry Group Plc υπολογίζει αύξηση των φετινών εσόδων της κατά 35%. Παράλληλα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, τα έσοδα της Richemont κατέγραψαν αύξηση 32% το προηγούμενο τρίμηνο, ξεπερνώντας τα προ-πανδημίας επίπεδα, με τους καταναλωτές να ξοδεύουν μεγάλα ποσά αγοράζοντας μάρκες Cartier και Chloe.
Σε παρόμοιο σημείο βρίσκεται και η Prada SpA, η οποία σύμφωνα με ανακοίνωσή της την περασμένη Τρίτη υπογράμμισε πως η αγορά πολυτελών αγαθών έχει ανακάμψει τα μάλα, με τα έσοδα της εταιρείας να έχουν ξεπεράσει τα προ-πανδημίας επίπεδα.
Τα κοσμήματα αποτέλεσαν τον πιο προσοδοφόρο τομέα της Richemont, αν και οι τομείς της μόδας και των δερμάτινων προϊόντων ακολουθούν από κοντά, μετά την αύξηση των πωλήσεων των brands Chloe και Montblanc.
Aν και τα έσοδα της ελβετικής εταιρείας ξεπέρασαν τα προ-πανδημίας επίπεδα, αυτό δεν οφείλεται ως συνήθως στην Κίνα, η οποία χαρακτηρίζεται συχνά ως «άσσος στο μανίκι» της αγοράς ειδών πολυτελείας. Η πολιτική της ασιατικής χώρας για μηδενικά κρούσματα και τα συνεχόμενα πρόσφατα lockdowns λόγω της μετάλλαξης Όμικρον επηρέασαν αρνητικά την κατανάλωση με αύξηση των εσόδων μόλις κατά 7% σε σχέση με το περσινό 80%.
Η Burberry από την πλευρά της τόνισε πως οι πωλήσεις στα μαγαζιά της αυξήθηκαν κατά 7% το περασμένο τρίμηνο, με τον Πρόεδρο της εταιρείας, Gerry Murphy να υπογραμμίζει πως «συνεχίζουμε να προσελκύουμε καινούργιους, νεότερους σε ηλικία καταναλωτές».
Σύμφωνα με τη CFO της εταιρείας, Julie Brown, τη διαφορά έκαναν οι άνδρες καταναλωτές στην αμερικανική ήπειρο, με ιδιαίτερη αύξηση στους τομείς των outerwear και αθλητικών παπουτσιών, ξεπερνώντας τα αντίστοιχα έσοδα του 2019 κατά 72%.
Σημειωτέον πως η Burberry περνά μια μεταβατική περίοδο, με το νέο CEO Jonathan Akeroyd να αναλαμβάνει επίσημα καθήκοντα την 1η Απριλίου 2022.