Τουλάχιστον 4,6 δισεκατομμύρια πακέτα ηλεκτρονικού εμπορίου από εταιρείες εκτός ΕΕ– κυρίως από την Κίνα αγόρασαν οι Ευρωπαίοι πέρυσι, με μεγάλο μέρος να αφορά την ένδυση, υπόδηση και αξεσουάρ.
Η «αιμορραγία» εσόδων για την ευρωπαϊκή βιομηχανία επιδεινώνεται. Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις κλωστοϋφαντουργίας αποφάσισαν να αυξήσουν την πίεση στις Βρυξέλλες ώστε τα πακέτα από τις κινεζικές πλατφόρμες να σταματήσουν να πλημμυρίζουν την ευρωπαϊκή αγορά- κυρίως μετά το «κλείσιμο» της αγοράς των ΗΠΑ λόγω της επιβολής των αμερικανικών δασμών.
Σε κοινή διακήρυξη, που εξέδωσαν στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης μόδας Première Vision του Παρισιού, πάνω από 20 ενώσεις επιχειρήσεων κλωστοϋφαντουργίας από όλη την Ευρώπη (μεταξύ των οποίων και ο Σύνδεσμος Κατασκευαστών Ετοίμων Ενδυμάτων, ΣΚΕΕ) ζητούν από τις ευρωπαϊκές αρχές:
•να επιβληθεί φορολογία στα μικρά πακέτα και να καταργηθεί η εξαίρεση δασμών για τα πακέτα αξίας κάτω των 150 ευρώ
•να επιβληθεί ΦΠΑ στα προϊόντα που πωλούνται μέσω των πλατφόρμων
•να ενισχυθούν οι έλεγχοι και οι κυρώσεις, ιδίως μέσω των νέων κανόνων (DSA και, DMA)
•να διασφαλιστεί ότι οι παραβάσεις (όπως η ψευδής δήλωση της αξίας του πακέτου, η υποεκτίμηση, ή η μη συμμόρφωση από τις πλατφόρμες) αντιμετωπίζονται με αποτελεσματικές κυρώσεις
•να αναγκαστούν οι κινεζικές πλατφόρμες να ορίσουν νόμιμα εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη λογοδοσία.
«Είκοσι δύο ευρωπαϊκές ομοσπονδίες μόδας ενώνουν τις δυνάμεις τους στο Παρίσι για να απαιτήσουν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να επιβάλει δίκαιο ανταγωνισμό στον τομέα τους. Γιατί αυτό δεν ισχύει» δήλωσε ο Πιερ Φρανσουά Λε Λουέ, πρόεδρος της Γαλλικής Ένωσης Βιομηχανιών Μόδας και Ένδυσης.
Διαβάστε ακόμη:
- Το Πρωινό: Ακόμη δεν ξεκίνησε η σεζόν και ήρθε εξώδικο – Ποια επώνυμη ενοχλήθηκε
- Μαρία Κάλλας: Η αδημοσίευτη φωτογραφία με αφορμή την επέτειο του θανάτου της
- iPhone 17: Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν υψηλότερη ζήτηση σε σχέση με το 16
- Cenergy Holdings: Αύξηση EBITDA 43% στα €171 εκατ. το α΄ εξάμηνο – Ξεπέρασαν το €1 δισ. οι πωλήσεις