Πάνω από 19.800 άνθρωποι άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο της ΕΕ σύμφωνα με τα επίσημα προκαταρκτικά στοιχεία της Κομισιόν με αποτέλεσμα να έχει καταγραφεί άνοδος 5% των θανατηφόρων τροχαίων σε σχέση με το 2021 αλλά ο αριθμός των θυμάτων να παραμένει αισθητά μειωμένος (-15%) σε σχέση με το μέσο όρο της τριετίας 2017-2019.

Στην Ελλάδα δυστυχώς τα θανατηφόρα τροχαία σημείωσαν άνοδο 5% αλλά σε σχέση με την τριετία 2017-2019 τα ποσοστά των θυμάτων παραμένουν με αρνητικό πρόσημο.

Αυξάνονται τα τροχαία στους ελληνικούς δρόμους

Τον Μάρτη, σημειώθηκαν στην Αττική 457 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα. Σε αυτά τα τροχαία επτά άτομα έχασαν τη ζωή τους ενώ 528 τραυματίστηκαν εκ των οποίων οι 12 σοβαρά, οι 516 ελαφρά.

Σύμφωνα με την διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, τα κυριότερα αίτια των τροχαίων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας βεβαιώθηκαν 16.989 παραβάσεις, από τις οποίες 753 σε βαθμό πλημμελήματος.

Συγκεκριμένα βεβαιώθηκαν:

  •  249 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 33 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος
  • 1.495 παραβάσεις ορίου ταχύτητας
  • 164 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
  • 213 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου
  • 485 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
  • 619 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους και
  • 38 παραβάσεις για επικίνδυνους ελιγμούς.