Τα κανάλια εξυπηρέτησης των πελατών της, υιοθετώντας πιο ευέλικτες και προσωποποιημένες υπηρεσίες για κάθε τους ανάγκη εμπλουτίζει η Attica Bank, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η τράπεζα.

«Αναγνωρίζοντας την αξία της γρήγορης και άμεσης εξυπηρέτησης, όπου κι αν βρίσκεται ο πελάτης, η τράπεζα δημιούργησε τη νέα προσωποποιημένη τηλεφωνική υπηρεσία Your Attica», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία

Επικοινωνώντας τηλεφωνικά με την εξειδικευμένη ομάδα τραπεζικών συμβούλων του «Your Attica», οι πελάτες εξυπηρετούνται όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα, κάνοντας τις συναλλαγές τους, λαμβάνοντας συμβουλές για προϊόντα και υπηρεσίες και βρίσκοντας λύσεις για τις καθημερινές τραπεζικές ανάγκες τους με ασφάλεια και ταχύτητα.

Το «Your Attica» λειτουργεί καλώντας την ειδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης (210 3669009) με διευρυμένο ωράριο (Δευτέρα – Παρασκευή, από τις 9.00 έως τις 17.00).

Όπως σημειώνει η τράπεζα, η νέα υπηρεσία στελεχώνεται από εξειδικευμένη και έμπειρη ομάδα τραπεζικών λειτουργών, προσφέροντας σύγχρονη προσωποποιημένη επικοινωνία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η υπηρεσία «Your Attica» είναι ήδη διαθέσιμη πιλοτικά για τους πελάτες της Attica Bank στις περιοχές Αγρινίου, Δράμας, Λειβαδιάς, Κομοτηνής, Πύργου και Ρόδου.

Διαβάστε ακόμη: