Ο Μαρμόλ δεν συγκινήθηκε από την σούπερ προσφορά του Ολυμπιακού που έφτασε να του δίνει signing bonus 3.000.000 ευρώ (ελεύθερος γαρ), η Σαντεφορντ δεν πέφτει κάτω από τα 5.000.000 ευρώ όταν οι “ερυθρόλευκοι” έφτασαν τα 4.000.000 συν μπόνους, οπότε η επιστροφή της “σταθερής αξίας” του Νταβίντ Κάρμο (με συμβόλαιο στη Φόρεστ ως το 2029, δανεικός την περασμένη σεζόν στην Οβιέδο) αποτελεί μονόδρομο.
Και για τον Ολυμπιακό που θέλει να τελειώνει με την 4άδα των στόπερ του (μετράει -2, με τον Μπιανκόνε στην Άντερλεχτ και τον Καλογερόπουλο στην Νυρεμβέργη) και για τον “δίμετρο” Ανγκολέζο που βλέπει την καριέρα και την… μετοχή του να παίρνει την κατιούσα από την στιγμή που απομακρύνθηκε από του Ρέντη. Πόσο μάλλον όταν είναι η πρώτη φορά που ο ίδιος το επιθυμεί τόσο πολύ να έρθει και να παίξει στην Ελλάδα.
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: μέσα σε μια 3ετία η χρηματιστηριακή του αξία έπεσε από τα 20.000.000 στα 5.000.000 ευρώ (12 εκατομμύρια ήταν στον Ολυμπιακό την σεζόν του Conference) ενώ είδε/διαπίστωσε πως ούτε σε επίπεδο Πρέμιερ Λιγκ, ούτε σε επίπεδο Λα Λίγκα μπόρεσε να σταθεί.
Ο διψασμένος κα με κίνητρο Κάρμο, υπό τις οδηγίες του Χοσέ Λουις Μεντιλίμπαρ αποδεδειγμένα κάνει την διαφορά για τον Ολυμπιακό, κάτι που έχει καταλάβει και ο ίδιος, οπότε η τρίτη στην τρίτη παρουσία του στους “ερυθρόλευκους” δεν θα είναι…ξενερωμένος όπως στη δεύτερη…
ΤΟ “ΠΑΙΧΝΊΔΙ” ΤΟΥ ΚΟΜΠΟΤΗ ΜΕ ΤΣΑΠΡΑ
Τελικά επιβεβαιώθηκαν πανηγυρικά εκείνοι που επέμεναν από το περασμένο Φεβρουάριο, μαθαίνοντας την δέσμευση (την παρουσίαζαν ως προφορική συμφωνία) του Κομπότη απέναντι στον Αλαφούζο, που του είχε ζητήσει (για την ακρίβεια την επομένη της ολοκλήρωσης της αγοράς του Γιάγκουσιτς) να έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο στην καλοκαιρινή μεταγραφή του Τριαντάφυλλου Τσάπρα, πως ο δεύτερος asistman της SL1 ή θα πήγαινε στον Παναθηναϊκό ή σε ομάδα του εξωτερικού…
Όπως και έγινε δηλαδή αναδεικνύοντας την στενή σχέση των δυο Γιάννηδων, που συνεχίζεται παρότι στον Οργανισμό και το ποδοσφαιρικό τμήμα του Παναθηναϊκού από το περασμένο Νοέμβριο έγινε πλήρης απο-Κομποτοποίηση!
Ο Τσάπρας μετά από ένα καυτό Μάϊο που βρέθηκε μεταξύ… Ολυμπιακού / Ιταλίας / Ρωσίας / Πλζέν πέρασε ιατρικά, ανακοινώθηκε ως το 2030 και πάει Ολλανδία για να τεθεί στη διάθεση του Νίστρουπ!! Με τον ιδιοκτήτη του Λεβαδειακού να “σκοτώνετε” με τον Ολυμπιακό αφού όταν του έκαναν προσφορά 3.000.000 ευρώ και 30 % ποσοστό μεταπώλησης για τον Τσάπρα (πάνω, κάτω αυτά που ζητούσε τον Μάϊο), αυτός τους είπε “Όχι” και για το “ξεκάρφωμα” (;) δέκα ημέρες μετά τον έδωσε στο “τριφύλλι”!!
Το ρητορικό ερώτημα που μπαίνει είναι το εξής: αν (λέμε αν, γιατί από την μια ακούγονται για transfer fee 1.9 εκατ. και 50 % ποσοστό μεταπώλησης αλά Ιωαννίδη κι από την άλλη για “πακέτο Τσάπρας – Βήχος” με υπερβολικά χρήματα) ο Κομπότης έδωσε τον Τσάπρα στον Παναθηναϊκό με λιγότερα χρήματα από τα 3.000.000 που ήταν η τελική επίσημη προσφορά του Ολυμπιακού, δεν μπορούν να βρεθούν… κάποιοι (κακοπροαίτεροι ή μη) που να θέσουν θέμα “Νέας Ξάνθης”;
Η ΑΠΟΨΗ ΡΙΜΠΑΛΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚΆΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
Εκτός κι αν όντως ο Αλαφούζος μετά τον Πρίτσα πάει να κάνει…μάγκα με λεφτά/υπερβολικής υπεραξίας και τον Κομπότη. Γιατί παίζει δυνατά και το σενάριο να αγόρασε, όπως προαναφέραμε, πακέτο δεξί & αριστερό μπακ του Λεβαδειακού με συνολικό ποσό 3.5 ή και πάνω από 4 εκατομμύρια, συν σημαντικά ποσοστά μεταπώλησης.
Αν ισχύουν αυτά τα ποσά όντως ο Κομπότης “δάγκωσε” τον “Μίστερ Σκάι”. Για παίκτη που θα είναι αναπληρωματικός του Τσάπρα και για παίκτη που θα είναι αναπληρωματικός του Κυριακόπουλου, όσο καλοί και με δυο καλές σεζόν κι αν είναι Τσάπρας/Βήχος.
Στην περίπτωση αυτή ισχύει η άποψη του Χαβιέρ Ριμπάλτα πως οι καλοί Έλληνες παίκτες της SL1 είναι λίγοι, για αυτό υπερτιμημένοι και υπερ-κοστολογημένοι!! Θυμίζω απλά πως το περασμένο καλοκαίρι ο Καταλανός Διευθυντής ποδοσφαίρου της ΑΕΚ είχε … αποχωρήσει τρέχοντας από την μεταγραφή του Τσάπρα, όταν άκουσε από τον Λεβαδειακό απαιτήσεις για 700.000 ευρώ μαζί με την ελευθέρας του Πάουλο Φερνάντες (που δεν υπολογιζόταν από τον Νίκολιτς).
Ο ΚΟΤΣΟΛΗΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΑΤΖΕΝΤΗ ΤΟΥ … ΜΠΕΝΙΤΕΘ!!
Ο “εκλεκτός” των Κοτσόλη – Νίστρουπ για την θέση του βασικού τερματοφύλακα στον Παναθηναϊκό της νέας σεζόν, είναι ο Ινιάκι Πένια!! Μετά την “χυλόπιτα” του Βλαχοδήμου και διάφορους τερματοφύλακες που εξετάστηκαν κυρίως από την Serie A (αναμεσά τους και ο Μανδάς), οι “πράσινοι” κατέληξαν για αντικαταστάτη του Λαφόν σε μια εξίσου αμφιλεγόμενη επιλογή. Κι αυτό αφού ανήκει μεν σε κοτζάμ Μπαρτσελόνα αλλά ήταν ο τρίτο-δεύτερος τερματοφύλακας των “μπλαουγκράνα”, που πέρσι έπαιξε δανεικός στην Έλτσε, κάνοντας 16 ματς χωρίς να καταφέρει να πάρει την φανέλα του βασικού. Συν το ότι για τερματοφύλακας με το 1.84 θεωρείται κοντός.
Ο 27χρονος Πένια με τα 4.000.000 ευρώ χρηματιστηριακή αξία, λέγεται πως προτίμησε τον Παναθηναϊκό από τον Άγιαξ ενώ κέρδισε στη τελική επιλογή τον συμπατριώτη του Κέπα Αριζαμπαλάγκα της Άρσεναλ, με τον οποίο είναι και…ομόσταβλοι (στο ίδιο μεγάλο, ισπανικό, Γραφείο).
Ο Πένια είναι δεξιοπόδαρος γκολκίπερ, με καλά ρεφλέξ που του επιτρέπουν να κάνει εντυπωσιακές αποκρούσεις, πεναλντάκιας, εκρηκτικός, με σωστές τοποθετήσεις , πολύ καλός στα χαμηλά σουτ αλλά που δεν … πολυβγαίνει από την εστία του. Το σημαντικότερο προσόν του είναι η άνεση με την χειρισμό της μπάλας. Είναι δηλαδή… μπαλάτος τερματοφύλακας, μπορεί να βρει συμπαίκτη με μακρινή μπαλιά και να βοηθήσει στο “build up”, δίνοντας στην πίεση ψηλά των αντιπάλων.
Μου προκύπτουν δυο ρητορικά ερωτήματα: Πρώτος, αν η Νο 1 επιλογή σου ήταν ο Βλαχοδήμος και επί Νίστρουπ, πως πας μετά στον Πένια που είναι τελείως διαφορετικού στυλ τερματοφύλακα. Όταν μάλιστα έχεις κρατήσει τον επίσης “κοντό” και του ίδιου στυλ Τσάβες; Και δεύτερον, πως γίνεται να βγαίνει προς τα έξω πως ένας από τους λόγους της κακής “χημείας” του Μπενίτεθ με τα στελέχη τύπου Κοτσόλη, Κορόνα, Μπαλντίνι αλλά απο ένα σημείο και μετά και με τον Αλαφούζο, ήταν πως ήθελε να βάλει γενικό κουμανταδόρο στις μεταγραφές τον ατζέντη του, Αρτούρο Κανάλες και από την στιγμή που αποζημιώθηκε και έφυγε ο Legent Ισπανός προπονητής που επέμενε για την παραμονή του Λαφόν, ο τεχνικός Διευθυντής του Παναθηναϊκού να αγοράζει τερματοφύλακα από τον “στοχοποιημένο” ατζέντη του Ράφα;
Το πιο ιντριγκαδόρικο; Τόσο ο Πένια, όσο και ο Κέπα, οι δυο βασικοί υποψήφιοι για “αντι-Λαφόν” στον Παναθηναϊκό ανήκουν στο ίδιο μανατζερικό Γραφείο, του Αρτούρο Κανάλες!!! Λες και …χρωστούσαν κάποια χάρη στον ατζέντη του Μπενίτεθ και έπρεπε να ψωνίσουν από εκεί τερματοφύλακα…