Η Under Armour ανακοίνωσε αποτελέσματα που ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών και αναθεώρησε προς τα πάνω τις προβλέψεις της, καθώς η μάρκα αθλητικών ειδών δείχνει σημάδια ανάκαμψης από τότε που επέστρεψε σε αυτήν ο ιδρυτής της Κέβιν Πλανκ.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία, εν μέσω μιας προσπάθειας αναδιάρθρωσης, αύξησε την ετήσια πρόβλεψή της για τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή έως και 22 σεντς ανά μετοχή. Οι αναλυτές ανέμεναν 20 σεντς.

«Δεν υπάρχουν ακόμα πολλά «high-fives», αλλά υπάρχει σίγουρα μια αίσθηση του τι έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα», δήλωσε ο Πλανκ σε τηλεδιάσκεψη με επενδυτές και αναλυτές.

Οι μετοχές της Under Armour σημείωσαν άνοδο 15% νωρίτερα στη Νέα Υόρκη. Η μετοχή είχε υποχωρήσει κατά 26% φέτος μέχρι το κλείσιμο της Τετάρτης.

Ο Πλανκ, ο οποίος ανέλαβε εκ νέου τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου τον Απρίλιο, αφού είχε αποχωρήσει το 2019, αναθεωρεί το λειτουργικό μοντέλο της Under Armour και αναπροσαρμόζει τις διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας σε μία προσπάθεια εξοικονόμησης κόστους. Το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης περικοπές θέσεων εργασίας.

Η αναδιάρθρωση

Ο ανασχηματισμός εκτείνεται από την αλυσίδα εφοδιασμού της Under Armour μέχρι τη στρατηγική της για το merchandising. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει μια πολυετή πρωτοβουλία εκσυγχρονισμού για τη βελτίωση των logistics και της διανομής. Ο Πλανλ δήλωσε ότι αυτοματοποιεί περισσότερες εργασίες και χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για την ανάλυση δεδομένων και τις λειτουργίες.

Η Under Armour είχε πάρα πολλά προϊόντα, δήλωσε ο Πλανκ, και θα μειώσει τον αριθμό των διαφορετικών ειδών που πωλεί κατά 25% μέσα στους επόμενους 18 μήνες. Η διαδικασία αυτή έχει ήδη ξεκινήσει στην επιχείρηση ανδρικών ενδυμάτων της.

Η εταιρεία θέλει να ξεφύγει από τη χρήση προωθητικών ενεργειών για την προώθηση των πωλήσεων. Αναμένει ότι η μείωση των εκπτώσεων θα συμβάλει στην ενίσχυση του μικτού περιθωρίου κέρδους έως και 100 μονάδες βάσης αυτό το οικονομικό έτος.

«Η Under Armour κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση για την ανοικοδόμηση της επιχείρησης», δήλωσε σε σημείωμά της η Poonam Goyal, αναλύτρια της Bloomberg Intelligence. «Καθώς οι προωθητικές ενέργειες παραμένουν περιορισμένες, το μικτό περιθώριο κέρδους θα μπορούσε να επεκταθεί».

Άνοδος των πωλήσεων

Στο πρώτο τρίμηνο, το οποίο διήρκεσε μέχρι τον Ιούνιο, η εταιρεία ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 1,18 δισ. δολαρίων, πάνω από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 1,14 δισ. δολάρια.

Διοικητικές αλλαγές έχουν επίσης πραγματοποιηθεί μετά την επιστροφή του Πλανκ. Η εταιρεία ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι ο πρώην πρόεδρος της Adidas, Eric Liedtke, θα ενταχθεί ως εκτελεστικός αντιπρόεδρος της στρατηγικής της μάρκας, για να ασχοληθεί με την εταιρική στρατηγική και το μάρκετινγκ.

Η διοίκηση αναπροσαρμόζει τις προσπάθειες μάρκετινγκ με την ένταξη του Liedtke. Η μάρκα επενδύει περισσότερο σε influencers και σχεδιάζει να διπλασιάσει το ρόστερ της, ενώ ο Stephen Curry, ο κορυφαίος υποστηρικτής της, θα περιοδεύσει στην Κίνα τον Σεπτέμβριο.