Κατά 65% εκτοξεύθηκαν τα έσοδα της Amazon απο διαφημίσεις σε ετήσιο επίπεδο, φτάνοντας τα 22,4 δισ. δολάρια για τους τελευταίους 12 μήνες.

Η κατακόρυφη ανάπτυξη του διαφημιστικού βραχίονα της Amazon σημαίνει ότι η συνεισφορά των εσόδων του είναι πλέον 2,4 φορές μεγαλύτερη από την αντίστοιχη Snap, Twitter, Roku και Pinterest (τα οποία αυξήθηκαν 38%), και αυξάνεται 1,7 φορές πιο γρήγορα, σύμφωνα με την Loop Capital.

Οι διαφημιστικές καταχωρήσεις υψηλής απόδοσης (Performance ads) στους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου που τροφοδοτούνται από την κίνηση του κοινού της Amazon το οποίο έχει υψηλή προδιάθεση για την πραγματοποίηση αγορών και η απαράμιλλη γνώση της συμπεριφοράς των χρηστών παρέχουν σημαντική προστιθέμενη αξία για τους πωλητές και τα brands”, έγραψαν οι αναλυτές της Loop Capital.

Όπως αναφέρεται στο report, οι καταχωρήσεις στην κατηγορία «Άλλα / Other» στην πλατφόρμα του αμερικανού γίγαντα του λιανικού εμπορίου Amazon αποτελούνται σχεδόν αποκλειστικά από διαφημίσεις, αλλά και προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με τις αναζητήσεις του χρήστη.

Πρόκειται για καταχωρήσεις που έφεραν έσοδα αυξημένα κατά 77% σε ετήσιο επίπεδο, στα 6,9 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία.